תלמידי אורט אפרידר רונסון הרשימו את הפורום הישראלי למנהיגות

הפורום שכולל בתוכו אנשי עסקים בכירים ומנכ"לי חברות גדולות הגיע לביקור בבית הספר. הם התרשמו מתלמידים במרכז החדשנות ולאחר מכן קיימו עם התלמידים שיח מרתק על עולם העסקים

פורסם בתאריך: 6.10.24 17:33

מאת: כאן דרום - תוכן מקודם

לפני מספר ימים התקיים בבית הספר אורט אפרידר רונסון אשקלון כינוס מיוחד של הפורום הישראלי למנהיגות. אל בית הספר הגיעו אנשי עסקים, משפיענים, יזמים ומנכ"לים של החברות המובילות בארץ.

הכנס החגיגי נפתח במרכז ליזמות ולחדשנות במעמד נציגי הרשות והנהלת בית הספר. מנהלת בית הספר הגברת דבורה בוסקילה פתחה בהצגת חזון בית הספר ובדגש על התאמתו לרוח הערכים, היזמות והחדשנות של הפורום. מנכ"ל העירייה מר חזי חלאויה ברך גם הוא והדגיש בדבריו את חשיבות קיומו בעיר אשקלון דווקא בתקופה זו.

לאחר דברי הפתיחה עלה לבמה התלמיד יהונתן וייס משכבה י"ב וריתק את כל הנוכחים בנאום חוצב להבות בנושא יהדות ומדע. יהונתן הרשים את כלל הנוכחים ואף הוזמן לנאום בפורומים נוספים.

שני תלמידי בית הספר דביר חובב משכבה י"ב וטום גירשובסקי משכבה י' הציגו בצורה מעוררת השראה בפני באי הכנס שני אתרים מרתקים שהם פיתחו בעצמם. התלמידים שיתפו בסיפורם האישי שהיווה נקודת מוצא לפיתוח האתרים והציגו את האתר עצמו. חברי הפורום התרשמו עד מאוד מהאתרים ומהפרזנטציה ואף הציעו עזרה משמעותית בפיתוח האתרים ושדרוגם.

הפורום הישראלי למנהיגות בבית הספר אורט אפרידר רונסון

הפורום הישראלי למנהיגות בבית הספר אורט אפרידר רונסון

מהמרכז ליזמות ולחדשנות נכנסו נציגי הפורום לכל כיתות י"ב להרצאה מעצימה ושיח פתוח בנושאים פיננסיים ועסקיים. תלמידי השכבה גילו עניין רב והשיחות נמשכו אל תוך ההפסקה ומעבר לשיעורים בשיחות אישיות ובבניית קשרים להמשך.

לאחר המפגשים המרתקים בכיתות התכנסו חברי הפורום בחדר המוסיקה של בית הספר ונהנו עד מאוד מהופעה של להקת 'אין ברירה' שהיא אחת מההרכבים המוסיקליים של בית הספר.

עם סיום היום המוצלח הביעו כלל המבקרים את התרשמותם הרבה מבית הספר ומהתלמידים ואין ספק כי מפגש זה מהווה נקודת פתיחה לדרך משותפת ארוכה ומוצלחת.

ראש מינהל החינוך והתנו"ס מר יובל זוזט ברך על קיום הפורום והידוק הקשרים בין עולם התעסוקה והעסקים לבין עולמם של תלמידי כיתה י"ב בתיכון, ואמר כי "הידוק קשרים המקדם את 'תמונת העתיד' של התלמידים ופותח בפניהם אפשרויות נוספות להשתלבות מיטבית כבוגרים ערכיים של מערכת החינוך באשקלון".


בשיתוף מנהל החינוך


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר