קבוצת רימקס לכולם מניפה את גביע הגמר
קבוצת רימקס לכולם מניפה את גביע הגמר

עם מאות צופים ומשחק למען החטופים: הגמר הגדול של כדורגל חופים אשקלון

פני בלילי ואלי אליהו יחד עם חטופים שחזרו מהשבי קיימו משחק ראווה בסימן "מנצחים רק כשכולם חוזרים". לאחר מכן התקיים משחק גמר מותח שבסיומו הניפה קבוצת "רימקס לכולם" את גביע כדורגל חופים לשנת 2024

פורסם בתאריך: 18.8.24 18:07

     

מאות צופים הגיעו ליהנות ביום שישי האחרון מהגמר הגדול של ליגת Boom בכדורגל חופים בחוף דלילה. הם נהנו משני משחקי חצי גמר, משחק ראווה למען החטופים, בהובלת פיני בלילי וכמובן משחק הגמר המותח.

פני בלילי ואלי אליהו עם מיכל לובנוב

פני בלילי ואלי אליהו עם מיכל לובנוב

בטרם יצא מחזור של אליפות לדרך, הוגרלו משחקי המחזור כאשר לחצי הגמר הראשון עלו קבוצות רימקס לכולם נגד שווארמה ראש העיר. במשחק שנפתח באופן מותח, הפך במחצית השניה למשחק חד צדדי כאשר רימקס לכולם מנצחים בסיום 1-5 ומעפילים לגמר הגדול.

חצי הגמר השני הפגיש את קבוצת ברווז טוסט נקניק נגד שנהב שינוע, ששחקניה בעונה הקודמת חגגו אליפות. המשחק היה בקצב מטורף כאשר הזדמנויות לכיבוש נרשמו לשתי הקבוצות. בסיום, מנצחת קבוצת ברווז- טוסט נקניק ומעפילה לגמר הגדול, על חשבון שחקני האלופה אשתקד.

מיכל לובנוב עם תומר גלאם ושי עמירה

מיכל לובנוב עם תומר גלאם ושי עמירה

מנצחים רק כשכולם חוזרים

מנצחים רק כשכולם חוזרים

כסאות ריקים שמחכים לחטופים

כסאות ריקים שמחכים לחטופים

רגע לפני הגמר הגדול, נערך משחק ראווה בסימן "מנצחים רק כשכולם חוזרים", עם כוכב הכדורגל פיני בלילי, כוכב הרשת אלי אליהו, אבי אזולאי, יקיר שינה, מוריס ז'אנו, ליאם ונועם אור שחזרו משבי החמאס ועוד הגיעו להשתתף במשחק ולהעלות את המודעות להשבת החטופים. מיכל לובנוב, רעייתו של אלכס לובנוב שנמצא בשבי החמאס מה-7 באוקטובר כיבדה בנוכחותה וסייעה רבות בקיומו של המשחק – בתקווה שישבו כולם במהרה הביתה.

בנוסף, התקיים טקס במסגרת "היכל התהילה" בו זכו למגן הוקרה מוריס ז'אנו ומוטי אמזלג – שניים שליוו את הטורניר מתחילת דרכו וציין העונה 18 שנים להיווסדו.

בתום הטקסים ומשחק הראווה – עלו קבוצות רימקס לכולם וברווז טוסט נקניק אל הגמר הגדול. הצופים שנכחו ביציע של מתחם הכדורגל בחוף דלילה זכו לקבל חגיגת כדורגל אמיתית, ומשחק גמר גביע עמוס באירועים, רווי במהפכים ומלא בשערים. עם שריקת הסיום למשחק הגמר, היו אלו שחקני רימקס לכולם שרצו למרכז המגרש, פתחו שמפניות והניפו את גביע החופים לשנת 2024.

גמר ליגת כדורגל חופים 2024

גמר ליגת כדורגל חופים 2024

גמר ליגת כדורגל חופים 2024

גמר ליגת כדורגל חופים 2024

בנוסף, שלושה משחקניה של רימקס לכולם: אסיף עמירה, טרס שולקובסקי ואדיר דנין זכו בתואר מלך השערים עם 7 כיבושים כ"א. אופק יפרח, חברם לקבוצה זכה בתואר מצטיין הטורניר, כאשר שלומי מלול, קפטן הפיינסליטית, קבוצת ברווז, זכה בתואר שוער העונה.

ראש העירייה, תומר גלאם: "הטורניר המסורתי חותם את העונה ה-18 שלו בגמר מרגש ועוצמתי במיוחד בסימן החטופות והחטופים שנמצאים בשבי החמאס כבר למעלה מ-300 יום. מדובר בשנה ה-18 שאנו מקיימים את הטורניר החשוב הזה כאן בחוף דלילה לאורך רצועת החוף הארוכה בישראל והפך למקום הכי חם בימי הקיץ שמספק לצופים והמבלים חווית ספורט מרתקת. כולנו תפילה לחזרתם ושובם של כל החטופים והחיילים שלנו לשלום".

סגן ראש העיר והממונה על הספורט, שי עמירה: "גמר מרגש במיוחד נערך ביום שישי בחוף דלילה. גמר בו נהננו מחגיגת כדורגל אמתית לצד המציאות והשגרה והמאבק להשבת של החטופות והחטופים שנמצאים בשבי החמאס. אני מברך את כל העוסקים במלאכה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר