אילאי חיים עם צמד גביעים
אילאי חיים עם צמד גביעים

כישרון הטניס מאשקלון פונה לציבור בבקשה מיוחדת: "ביחד נוכל להפוך חלומות למציאות"

אילאי חיים בן ה-15 הוא אחד מטובי הטניסאים בישראל והוא יכול להיות אחד הטובים בעולם, זאת לאחר שהוצעה לו מלגת לימודים באחת האקדמיות לטניס הנחשבות בעולם. אבל כדי להגיע לעבור לשם הוא זקוק לעזרתכם הציבור, "הצטרפו למסע שלי לעבר הגשמת החלום שלי ללמוד באקדמיית הטניס בפלורידה ולהיות אחד משחקני הטניס הטובים בעולם", הוא אומר

פורסם בתאריך: 18.7.24 18:06

     

אין הרבה כשרונות ספורט באשקלון ומעטים הם ענפי הספורט שבהם בני העיר מהווים את חוד החנית ברמה הארצית ובטח ברמה העולמית. יחד עם זאת, בענף הטניס יש סיכוי שנראה את אשקלון על המפה העולמית וזה יכול לקרות בזכות אילאי חיים.

אילאי חיים עם עוד גביע

אילאי חיים עם עוד גביע

אילאי חיים, בן ה-15 הוא נער שמגיל קטן בלט בכישרון שלו במשחק הטניס, לאחר שעלה על המגרש כבר בגיל 8. "האהבה שלי לטניס התחילה מגיל צעיר מאוד, התשוקה שלי לטניס בערה בי כבר מהפעם הראשונה שעליתי על המגרש בגיל 8 והציתה את הרצון העז שלי להפוך לטניסאי הטוב בעולם", הוא מספר.

את כישרונותיו, יכולותיו והישגיו הוא הוכיח בתחרויות ובטורנירים שונים עוד מגיל צעיר:

  • בגיל 10-11 – הוא הצטיין בטורנירים קבוצתיים והוביל את הקבוצה שלו לזכיות רבות.
  • גיל 12 – הוביל את הקבוצה שלו לזכיה במקום השני בארץ בתחרות אלוף האלופים.
  • גיל 13 – זכה במקום הראשון בתחרות ארצית של איגוד הטניס הישראלי.
  • גיל 13-14- הגיע להצלחה בתחרויות ITF בינלאומיות, זכה במקום השני באליפות ישראל, זכה בתחרות "טופ טאלנט של ישראל", והופיע בכתבות ב"ידיעות אחרונות", "Ynet" וזכה לקבל את הפרס מידי נשיא מדינת ישראל בטקס מכובד בבית הנשיא.
  • גיל 15 – לאורך מסע הטניס שלו בישראל, דורג אילאי באופן עקבי בין המקומות 1-3 בקטגוריית הגיל שלו.
אילאי חיים בבית הנשיא

אילאי חיים בבית הנשיא

אבל הוא מסביר כי כדי למקסם את כישורי הטניס שלו ולהתאמן בצורה מיטבית, טניסאי בגילו צריך להתאמן כ-5 שעות מידי יום.

כעת, הוצעה לו מלגת לימודים באחת האקדמיות הנחשבות בפלורידה בתוכנית הכוללת לימודים, אימוני טניס, אימוני כושר ולינה. באקדמיה זאת למדו מגיל צעיר שחקנים שמדורגים היום בצמרת בטניס העולמית.

אילאי חיים עם עוד צמד גביעים

אילאי חיים עם עוד צמד גביעים

אך העלות גבוהה מאוד ועומדת על סך של 120 אלף ש"ח לשנה וזה כולל תשלום לאקדמיה עבור אימוני טניס, לינה, כלכלה ותשלום לימודים בבית ספר תיכון.

"לכן אני פונה אליכם ומבקש את עזרתכם ותמיכתכם. כל תרומה תקדם אותי צעד נוסף לעבר המטרה שלי", אומר חיים, "ביחד, נוכל להפוך חלומות למציאות ולעורר דורות של ספורטאים צעירים לממש את שאיפותיהם. אני מאמין שעם תמיכה, רצון, נחישות, מוטיבציה וחוזק מנטלי, בשילוב הכישרון ומוסר העבודה הקשה שלי, תיסלל לי הדרך להשיג את המטרה האולטימטיבית שלי להפוך לטניסאי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. הצטרפו למסע שלי לעבר הגשמת החלום שלי ללמוד באקדמיית הטניס בפלורידה ולהיות אחד משחקני הטניס הטובים בעולם".

לצורך זה נפתח קמפיין של מימון המונים שיביא את אילאי לפלורידה ואת אשקלון למפת הטניס העולמית, בלינק הבא: https://my.israelgives.org/he/fundme/ilaytennis

"הגשמת החלום דורשת תמיכה כספית משמעותית שאינה באפשרותנו", מסביר אביו דותן חיים שיזם את הקמפיין הזה ומדגיש: "אדאג ואוודא שכל הכספים שיגוייסו יועברו במלואם לטובת תשלום לאקדמיה ולבית הספר. תעשו משהו שיגרום לכם לשמוח ולהיות גאים בו, תנו יד ותתרמו לילד ששואף להצליח בחיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר