גל לייבוביץ' ואביחי עשוש
גל לייבוביץ' ואביחי עשוש

"זכות עבורי": שופט ליגת העל גל לייבוביץ' ינהל את ליגת כדורגל חופים באשקלון 2024

שופט ליגת העל בכדורגל, הבינלאומי גל לייבוביץ ינהל את ליגת Booom בכדורגל חופים באשקלון 2024 - עונתו התשיעית ברציפות. רשת ח.י עשוש תעניק את החסות הראשית לשופט הטורניר שייפתח בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 18.7.24 16:01

     

שופט ליגת העל בכדורגל הבינלאומי, גל לייבוביץ' ינהל זו השנה התשיעית ברציפות, את ליגת Booom בכדורגל חופים,  אשקלון – קיץ 2024 בחוף דלילה. לייבוביץ', תושב אשקלון, מבכירי השופטים של הכדורגל הישראלי החל את דרכו בטורניר ליגת החופים באשקלון בשנת 2015 ובדרכו לעונה תשיעית ברציפות.

גל לייבוביץ'

גל לייבוביץ' באחת העונות הקודמות

רשת ח.י עשוש יחד עם רשת עשוש קרמיקה יעניקו את החסות הראשית לשופט הטורניר, כאשר מיתוגם יתנוסס בין היתר על תלבושת השיפוט.

ליגת כדורגל חופים של אשקלון, תתקיים זו השנה ה-18 בחוף דלילה ולייבוביץ יוציא את הטורניר לדרך וישרוק לבעיטת הפתיחה ב-26/7/24, שישי, בשעה 15:00.

"זכות גדולה נפלה בחלקה של ליגת כדורגל חופים של אשקלון שאיש מקצוע למופת כדוגמת גל לייבוביץ', ינהל אותה", מסר שלומי לוי, מפיק הטורניר, "לייבוביץ' הינו השופט הבכיר ביותר בישראל, גאווה אשקלונית שסלל את דרגו במקצועיות רבה עד למעמד של שופט בינלאומי עם רזומה משחקים אירופיים בליגת האלופות ובטורנירים יוקרתיים. הבחירה לפני תשע שנים בגל לייבוביץ' לנהל את ליגת החופים  באשקלון, היתה טבעית ביותר, שכן האהבה שלו לעיר אשקלון והחיבור שלו למשחק ולשחקנים הובילו לשיתוף פעולה יוצא דופן ולחברות אמיתית בינינו".

לייבוביץ' לקראת העונה התשיעית שלו בליגת כדורגל חופים באשקלון אמר: "זו זכות ענקית עבורי לנהל את ליגת החופים של אשקלון גם השנה. הצטרפתי לליגת החופים של אשקלון לפני תשע שנים ומאז אני נהנה בכל עונה יותר מקודמתה. ליגת החופים של אשקלון, פרי יוזמתו של שלומי לוי, איש ספורט בכלל וכדורגל בפרט הפכה למסורת בעיר וכיום היא שם דבר בקנה מידה ארצי, ליגה המקרבת סביבה שחקנים מצויינים מכל הארץ ונחשבת לטובה בישראל. מאחל בהצלחה לקבוצות ולשחקנים".

אביחי עשוש, מנכ"ל רשת ח.י עשוש ועשוש קרמיקה מסר: "שיתוף הפעולה הפורה עם מיזם ליגת כדורגל חופים באשקלון הנה מבורכת ולמען הספורט בעיר. הבחירה של מארגני הטורניר בגל לייבוביץ לשופט הטורניר הינה ראויה ביותר, בעיקר בשל השאיפה למצויינות ולירידה עד לפרט הקטן ביותר. שיהיה מזל וברכה לכולם. בשם ה' נעשה ונצליח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר