מלמעלה למטה, ימין לשמאל: אביאל ברגמן, אבידן תורגמן, עודד אברגיל, אביאל רחמים, עידו בן זינו

במוצאי שמחת תורה: אירוע מרגש לזכר 5 החברים שנרצחו בנובה

אירוע הקפת שניות לזכר חמישה חברים טובים תושבי המועצה האזורית שפיר שנרצחו כשהיו יחד במסיבת הנובה יתקיים במוצאי שמחת תורה. האירוע יתקיים ביער בקיבוץ משואות יצחק, בסיומו תתקיים מסיבה להנצחתם - הזדמנות לחגוג את חייהם, להעריך את הערכים שייצגו ולזכור אותם לעד. הכניסה לאירוע חופשית, והציבור מוזמן להגיע ולהשתתף

פורסם בתאריך: 13.10.24 21:53

     

חמישה חברי ילדות צעירים מהמועצה האזורית שפיר נרצחו יחד במסיבת הנובה ב-7.10: עודד אברג'ל ובן דודו אלדד ברגמן, אבידן תורג'מן, אביאל שלום רחמים ועידו בן זינו.

במוצאי שמחת תורה, שנה להירצחם, יתקיים אירוע מרגש להנצחתם – אירוע הקפות שניות שיתקיים ביער בקיבוץ משואות יצחק עם ספר התורה שהוכנס על שמו של אבידן תורג'מן ז"ל, שהתגורר בקיבוץ עם משפחתו. בסיום ההקפות תתקיים מסיבה עם דיג'אים שינגנו בהתנדבות, כולם חבריו של מפיק האירוע, אחיו הבכור של עודד אברג'ל, איתמר אברג'ל.

"זו הדרך, בין היתר, שבה אנחנו בוחרים להנציח את אותם אנשים שאהבנו כל כך וכבר לא איתנו", אמר איתמר. "זו המורשת שהם היו רוצים להשאיר, מורשת שלאהבת חינם וחיבור".

אביאל רחמים ז"ל. צילום: פרטי

אביאל רחמים ז"ל. צילום: פרטי

אשר אברג'ל, אביו של עודד אברג'ל ז"ל, העיד על תכונה מרכזית שאפיינה את החמישה: "חברות אמיתית. הם גברים צעירים, שהיו מוכנים לעשות הכל האחד בשביל השני, ללא תנאי גם בשעות ובדקות האחרונות לחייהם. עלינו לקחת דוגמא ולאמץ את דרך חיים זו כצוואתם של בנינו היקרים שנרצחו באכזריות ללא עוול בכפם", סיכם האב.

אבידן תורג'מן ז"ל. צילום: פרטי

אבידן תורג'מן ז"ל. צילום: פרטי

שני האירועים, הקפות שניות עם ספר תורה ומסיבת הריקודים, משקפים את חייהם של החמישה שגדלו בבתים דתיים, בחרו בחיים חילונים, אך מעולם לא עזבו את המסורת והיו מחוברים לדת.

בני הדודים: עודד אברג'ל ואלדד ברגמן זכרם לברכה

בני הדודים: עודד אברג'ל ואלדד ברגמן זכרם לברכה

הכניסה לאירוע חופשית, והציבור מוזמן להגיע ולהשתתף. המעוניינים במתן תרומה לעמותה לזכר החמישייה מוזמנים ללחוץ כאן.

עידו בן זינו. צילום: פרטי

עידו בן זינו. צילום: פרטי


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר