גיא תימור ז"ל. זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד“א

הותר לפרסום: גיא תימור מנבחרת מישראל ברכיבת אופניים נהרג בתאונה הבוקר

סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים, גיא תימור, בן 21 ממושב יד נתן, היה באימון לקראת תחרות בחו"ל כאשר דרס אותו למוות נהג רכב שנמלט מהמשטרה והיה ללא רישיון. "הוא נחשב רוכב מבטיח מאוד, כאשר שנת 2024 הייתה שנת השיא שלו", נמסר מאיגוד האופניים

פורסם בתאריך: 6.6.24 14:27

     

בתאונה הקטלנית הבוקר ליד מושב נהורה, נהרג רוכב נבחרת ישראל באופני מסלול ובאופני כביש – גיא תימור בן 21 ממושב יד נתן.

גיא תימור ז“ל

תימור נהרג כאשר נהג פגע בו בעת שרכב על אופניו באימון בוקר, מה שתוכנן להיות האימון האחרון לפני שהיה אמור לטוס לתחרות גרנד פרי בצ'כיה עם שאר נבחרת ישראל.

הנהג, בן 20 מקרית מוצקין, נמלט משוטרים שכרזו לו לעצור. הוא יצא בנהיגה פרועה ממושב רווחה לכביש הראשי, ושם ליד צומת נהורה הוא פגע בתימור.

הרכב הפוגע. צילום: דוברות המשטרה

הוא חשוד בסיכון חיי אדם בכביש והריגה.

לאחר בדיקת פרטי החשוד, עולה כי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, ואף בחודש מרץ האחרון הוא נעצר לאחר שנתפס נוהג והוגש נגדו כתב אישום, וכן הוא נפסל מלהוציא רישיון נהיגה ע"י בימ"ש.

גיא תימור ייצג את ישראל בשנים האחרונות באליפויות אירופה והעולם. הוא זכה השנה במדלית הכסף באליפות ישראל באופני מסלול וכן במדלית הכסף באליפות ישראל באופני כביש עד גיל 23. "הוא נחשב רוכב מבטיח מאוד, כאשר שנת 2024 הייתה שנת השיא שלו עד כה", נמסר מאיגוד האופניים בישראל.

זירת האירוע ליד מושב נהורה. צילום: דוברות איחוד הצלה

מאוחר יותר היום היה אמור להמריא עם כל חברי נבחרת ישראל ברכיבת מסלול לתחרות הגרנד פרי בצ'כיה, כחלק מסבב התחרויות הבינלאומי.

"אנחנו כואבים את מותו, מחזקים ומשתתפים בצערה של המשפחה. זוהי אבידה קשה וכואבת ואנחנו נזכור את גיא תמיד עם חיוך", נמסר מאיגוד האופניים בישראל.

מתנדבי זק"א בזירת התאונה. צילום: זק"א

מתנדבי זק"א טיפלו בזירת התאונה. משה ענקי מפקד זק"א חבל ההתישבות אמר: "כשהגענו לזירה ראינו את רוכב האופניים צעיר כבן 20 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, לצערי עוצמת ההתנגשות הייתה קשה וקטלנית, צוות רפואי של מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א צוות לכיש טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר