פרויקט אור היין של ג.ג.א.ב. צילום: גלובוס
פרויקט אור היין של ג.ג.א.ב. צילום: גלובוס

"אבן דרך חשובה": ג.ג.א.ב החלה לאכלס פרויקט נוסף בעיר היין

אכלוס פרויקט המגורים השני של חברת ג.ג.א.ב בעיר היין יוצא לדרך והחברה משווקת בפרויקט דירות אחרונות לאכלוס מידי החל מ-1.68 מיליון ש"ח

פורסם בתאריך: 20.8.24 16:47

     

חברת ג.ג.א.ב מדווחת על תחילתו של אכלוס פרויקט "אור היין" הממוקם במגרש 124 בשכונת עיר היין המתפתחת בכניסה לאשקלון.

הפרויקט כולל שלושה מגדלים, המתנשאים לגובה של 14 קומות, עם 164 יח"ד וחניונים תת קרקעיים. בפרויקט דירות 3-5 חדרים בעלות סטנדרט גבוה עם מרפסת בשטח של 12-24 מ"ר, חניה ומחסן.

בפרויקט מוצעות כעת דירות אחרונות למכירה בתמהיל מגוון של 3, 4 ו-5 חדרים. דירות שלושה חדרים בגודל 80 מטר רבוע עם מרפסת של תשעה מטרים, נמכרות במחיר של החל מ-1.68 מיליון ש"ח, כאשר האכלוס הוא מיידי.

כזכור, החברה אכלסה לאחרונה את הפרויקט הראשון שלה בשכונה, ברחוב סברי מרנן 19 בשכונת עיר היין אשר מונה 3 בניינים וכולל 126 יח"ד מתוכן 88 דירות נמכרו לזוכי מחיר למשתכן, רובם תושבי אשקלון והסביבה ו-38 יח"ד שנמכרו בשוק החופשי.

פרויקט גלובוס בעיר היין

הפרויקט שכבר אוכלס בעיר היין

"תחילתו של אכלוס פרויקט נוסף בשכונת עיר היין מסמלת אבן דרך חשובה עבור חברת ג.ג.א.ב ועבור תושבי אשקלון", אמר אריק שוקרון, מבעלי החברה, "אנו גאים להיות חלק מהתפתחותה של השכונה. הפרויקט הנוכחי הוא עדות למחויבות החברה להמשיך ולתרום לפיתוח המגורים והתעסוקה בעיר".

שכונת "עיר היין" החדשה, שוכנת בחלקה המזרחי של אשקלון, וצפויה לכלול למעלה מ-11,000 יחידות דיור וכ-800,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. בנוסף, מתוכננים בה שטחים ירוקים רבים ומוסדות חינוך חדשים. במזרח השכונה יוקם פארק הייטק שיתפרש על פני כ-85 אלף מ"ר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר