פרויקט גלובוס בעיר היין
פרויקט גלובוס בעיר היין

"למרות המלחמה עמדנו בלוחות הזמנים": גלובוס אכלסה 126 דירות בעיר היין

רוב הדיירים בפרויקט של חברת גלובוס הם זוכי מחיר למשתכן שחלק גדול מהם עוברים כעת מדירות ללא מיגון לדירות עם ממ"דים

פורסם בתאריך: 20.6.24 16:07

     

חברת גלובוס, מודיעה כי אכלסה בעיר היין באשקלון את הפרויקט הראשון שלה בשכונה החדשה, מדובר בפרויקט בן 126 דירות מתוכן 88 דירות נמכרו לזוכי מחיר למשתכן, רובם תושבי אשקלון והסביבה, ורק 38 דירות נמכרו בשוק החופשי.

עבודות הבניה באתר נמשכו החל מפרוץ המלחמה ובמהלך חודשי הלחימה. כאשר החברה גייסה במיידית כוח אדם מקצועי על מנת להצליח ולסיים את הבניה ולאכלס בזמן וזאת על אף המחסור בכוח אדם בענף.

הפרויקט הנמצא ברחוב סברי מרנן 19 בשכונת עיר היין, מונה שלושה בניינים בני 7 קומות כל אחד וכן חניון תת קרקעי משותף ומחסנים. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 4,5 חדרים ופנטהאוזים ייחודיים בשטח של כ-150 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-100 מ"ר.

לחברת גלובוס שני פרויקטים נוספים בעיר היין:

האחד, ברחוב דרך הים 2, כולל 164 דירות בשלושה בניינים, אשר מתוכן 115 דירות במסגרת מסלול מחיר למשתכן ו-49 דירות בשוק החופשי. הפרויקט נמצא בשלבי הבניה הסופיים והאכלוס מתוכנן לעוד שלושה חודשים.

פרויקט נוסף, על מגרשים 311 ו-114 ברחוב דרך ארץ בשכונה, שם מוקם פרויקט גדול בן 326 דירות בחמישה בניינים בני 15 קומות. הפרויקט נמצא לקראת סיום שלד ושלב גמרים.

"המלחמה הביאה אותנו להבין כי עלינו לפעול במרץ, גם תחת הסכנה משיגורי הטילים", מציין היועץ המשפטי של גלובוס, המשפטן מאיר בניטה, "זאת על מנת לוודא שהמשפחות הממתינות לאכלוס יכנסו לדירותיהם כמה שיותר מהר שכן מדובר בדירות חדשות ובטוחות ממ"ד בדירה. אנו שמחים שהצלחנו לעמוד במשימה של עמידה בלוחות הזמנים לאכלוס בתקופה מורכבת זו".

שכונת עיר היין החדשה ממוקמת בצידה המזרחי של אשקלון והוקמה במסגרת הסכם גג שנחתם מול המדינה.

עיר היין. הדמיה: ארמון אדריכלים

עיר היין. הדמיה: ארמון אדריכלים

בשכונה מתוכננים לקום בסופו של דבר למעלה מ-11 אלף דירות ומעל ל-800 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. בשכונה מתוכננים מרחבים ירוקים רבים ומספר לא מבוטל של מוסדות חינוך חדשים. במזרח השכונה מתוכנן פארק הייטק שמשתרע על כ-85 אלף מ"ר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר