רועיקי מצחיקי. צילום: יח"צ
רועיקי מצחיקי. צילום: יח"צ

מתנפחים, סדנאות והופעות: סוכות 2024 לקטנטנים באשקלון

רועיקי מצחיקי, קוקומלון, המופע של עדידוש ומלא הפתעות נוספות לילדים בחול המועד סוכות. הפעילויות יתקיימו באגמים וברנע והכניסה אליהן חופשית

פורסם בתאריך: 15.10.24 07:42

     

יומיים של פעילויות מהנות במרכזים הקהילתיים 'אגמים' ו'ברנע' במהלך חול המועד סוכות. זה מה שמחכה לקטנטנים:

מרכז קהילתי 'אגמים'

הפעילויות יתקיימו ביום שני ה-21.10 החל מהשעה 10:30. בתוכנית: מתנפחים, ג'ימבורי לקטנטנים, סדנת קישוטי עוגיות, סדנת בלוני צורות, בועות סבון, הפרחת שלג, והפתעות נוספות, עם מופע פתיחה של עדידוש – מופע מרהיב ומצחיק לחג הסוכות. בשעה 12:00 – הפעלה לילדים עם מאמן הילדים של ישראל רועיקי מצחיקי.

מרכז קהילתי 'ברנע'

הפעילויות יתקיימו ביום שלישי ה-22.10 החל מהשעה 15:30. בתכנית: מתנפחים, ג'ימבורי, סדנת אפייה, סדנת תיפוף, ציורי פנים, בועות סבון, סדנת יצירה, בובות ענק, עם מופע פתיחה עם 'אור ופז במסיבה'. בשעה 17:00 קוקומלון יעלה במופע חדש ומקורי לגיל הרך עם שירים, צחוק וכיף, בדיוק כמו שהקטנים אוהבים.

ראש העיר, תומר גלאם קורא לכל התושבים להגיע וליהנות מפעילויות החג: "הקטנטנים שלנו שייהנו מיומיים של חוויות מהנות וייעודיות לגילם. אני מזמין את כל תושבי אשקלון להצטרף לאירועים וליהנות מאווירת החג יחדיו".

עדידוש. צילום: יח"צ

עדידוש. צילום: יח"צ

המשנה לרה"ע הממונה על החינוך לגיל הרך, חן וישיניה חג'ג': "אני שמחה להוביל ביחד עם ראש העיר שני אירועים ייעודיים לגיל הרך באשקלון ולהביא להם את הכוכבים והמותגים האהובים עליהם במהלך חופשת החג. אני מזמינה את ההורים לקטנטנים להגיע וליהנות מהפנינג סוכות והפנינג מהאגדות במרכזים הקהילתיים ברנע ואגמים״.

קוקומלון. הופעה במרכז קהילתי 'אגמים'

קוקומלון. הופעה במרכז קהילתי 'אגמים'

הכניסה לאירועים חופשית.

לאירועי חג נוספים, לחצו. 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר