הסכין מוצמדת לצווארו של נהג המונית
הסכין מוצמדת לצווארו של נהג המונית

רק בני 16: נעצרו חשודים בניסיון שוד של נהג המונית באשקלון

מדובר בנערים מאשקלון החשודים כי הצמידו סכין לצווארו של נהג מונית בניסיון לשדוד ממנו את כספו. שני נערים נעצרו ונער שלישי עדיין בבריחה

פורסם בתאריך: 30.9.24 12:05

עדכון אחרון: 30.9.24 14:15

     

המשטרה עצרה שני נערים החשודים בניסיון שוד של נהג מונית ביום חמישי האחרון.

תיעוד האירוע:

כזכור, בסוף השבועה אחרון פפורסם תיעוד של נערים מצמידים סכין לצווארו של נהג מונית מאשקלון ודורשים ממנו את כספו תוך שהם מגדפים אותו. לבסוף, הם נמלטו מהרכב מבלי לגנוב דבר, אך הסרטון עורר סערה גדולה.

חוקרי משטרת אשקלון פתחו מיד בחקירה נרחבת, שכללה איסוף ראיות ומאמץ מודיעיני. פעולות אלו הובילו לזיהוי החשודים – שני נערים תושבי העיר.

המשטרה פתחה במצוד אחר השניים, שניסו להסתתר ואתמול הצליחו השוטרים לעצור שניים מהחשודים, כאשר אחד מהם נתפס בניסיון להימלט דרך חלון בית. חשוד שלישי עדיין בבריחה.

היום הובאו החשודים לדיון בבית משפט השלום באשקלון, בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. עם תום הדיון הוחלט כי מעצרו של אחד החשודים יוארך בשלושה ימים ואילו מעצרו של השני יוארך ביומיים.

עו"ד רז קרן ישועה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד מהקטינים שחשודים בשוד נהג המונית באשקלון: אנו נמצאים בראשיתה של החקירה. בשלב זה, לא ברור אם הקטין קשור לאירוע. אנו מקווים שבסיום החקירה הוא ישוחרר לביתו".

עו"ד דימטרי דוגמן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הקטין השני שחשוד בשוד: "מדובר בקטין עם נסיבות חיים מורכבות. הוא מכחיש את החשדות. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר