מקיף ה' דרכא אשקלון. צילום: אלירם משה
מקיף ה' דרכא אשקלון. צילום: אלירם משה

"סכין על הרצפה": שוב קטטה אלימה במקיף ה' באשקלון

מקרי אלימות חריגים ממשיכים להתרחש במקיף ה' באשקלון, כשהפעם ניידת משטרה הגיעה לבית הספר לאחר קטטה אלימה במיוחד בין שני תלמידים בקפיטריה, בסופה נמצאה סכין על הרצפה. המשטרה פתחה בחקירה כנגד התלמידים המעורבים, ובבית הספר עצרו את הלמידה עבור פעילות הסברה בנושא אלימות

פורסם בתאריך: 1.10.24 11:54

     

שוב ושוב מתרחשים אירעים אלימים בבית הספר מקיף ה' דרכא באשקלון, הפעם מדובר על מקרה שלישי בתוך כשבועיים. המקרה הנוכחי התרחש ביום ראשון השבוע, בסמוך לקפיטריה בה מתגודדים תלמידים רבים בזמן ההפסקה על מנת לרכוש מזון.

בזמן שעמדו התלמידים בתור לקפיטריה, מסיבה שאינה ידועה החלו חילופי דברים בין תלמיד כיתה ט' ותלמיד כיתה ח', שהתפתחו לדחיפות. הצעיר הזעיק לעזרה את אחיו שלומד בשכבה י' בבית הספר ובמקום התפתחה קטטה שבמהלכה אחד התלמידים נפצע והחל לדמם באזור הפנים.

הצוות החינוכי הצליח להפריד בין המעורבים, ובתום הקטטה נמצאה סכין בזירה. אל בית הספר הוזמנה ניידת משטרה שטיפלה באירוע, חקירה נפתחה כנגד המעורבים.

תלמידים מודאגים שנכחו בקפיטריה באותם רגעים עדכנו את הוריהם באירוע החריג מרוב שנבהלו. "הילד שלי סיפר שהיה דם בקיפטריה כתוצאה מהמכות", סיפרה אם של תלמיד מביה"ס שהיה באזור הקפיטריה לאחר האירוע. "הוא אמר שהקטטה הייתה מאוד אלימה והתלמידים נבהלו".

בתום האירוע, נשלחה הודעה מטעם בית הספר להורים המודאגים נוכח מקרה האלימות, "הורים יקרים, במהלך ההפסקה היה ארוע חריג בקפיטריה: תלמיד משכבה ט' היכה תלמיד משכבה ח' שנפצע", נכתב בהודעה להורים, "צוות המורים שנכח הפריד בין השניים. חשוב להדגיש, כי בשום שלב לא היתה דקירה. לאחר פיזור התלמידים נמצאה סכין על הריצפה בקפיטריה. כרגע האירוע מטופל בחומרה על ידי גורמי משטרה. כל הגורמים הרלוונטיים מעודכנים ומטופלים. לא נקבל אצלנו שום אלימות מכל סוג שהוא ונפעל בכל הכוח על מנת למגרה. אעדכן אתכם בכל מידע חדש".

כמו כן, לאור רצף האירועים האלימים בבית הספר, עצרה המנהלת את הלימודים בכיתות והתקיימה פעילות הסברה נגד אירועי אלימות ועל הדרכים לפתור סכסוכים בדרכים סובלניות.

מקרה אלימות זה מתווסף לשני אירועי אלימות שהתרחשו בשבועיים האחרונים במקיף ה'. באחרון שבהם – רוססו התלמידים בגז מדמיע, ובמקרה שקדם לו היה אירוע אלים שהחל בבית הספר והמשיך גם מחוץ לכותליו כאשר התלמידים היו בדרכם הביתה.

מקיף ה'

מקיף ה'

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה כי הנושא מצוי בחקירת משטרה. וכי "התקיים בבית הספר שיח כיתתי שבו הודגשה האחריות האישית של כל אדם באשר הוא להתנהלות מוסריות חברתית בכלל וכצופה מהצד בפרט. מינהל חינוך ככלל ובית הספר בפרט רואים חשיבות רבה בשמירה על מוגנות ובטיפוח אקלים חברתי מיטבי ופועלים להבטיח זאת".

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר כי "האירוע החמור החל בתגרה מילולית בין שני תלמידים שהתפתחה לקטטה. האירוע דווח למשטרה והתלמיד הפוגע נחקר והורחק. טרם הסתיים הטיפול בעניינו. התלמיד הנפגע מלווה על ידי הצוות החינוכי. לנוכח חומרת האירוע עצרה מנהלת בית הספר את הלמידה בכל כיתות בית הספר לפעילות הסברה על השלכותיה של המעורבות באירועי אלימות, על סובלנות ודרכים לפתרון סכסוך".

מדוברות המשטרה נמסר כי המקרה נמצא בחקירה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר