לינור אברג'יל. צילום: טלי מואס
לינור אברג'יל. צילום: טלי מואס

אשקלון תציין את השבעה באוקטובר במופע בסימן מורשת וגבורה

קובי אפללו, רוני דלומי, נרקיס, אברהם טל, נתן גושן, עמיר בניון ובניה ברבי יופיעו באמפי-פארק אשקלון במופע מיוחד מלא רגש, תקווה ואחדות

פורסם בתאריך: 29.9.24 19:12

     

העיר אשקלון, שהייתה במשך חודשים בחזית המלחמה ואיבדה את טובי בניה ובנותיה, תציין את השבעה באוקטובר באירוע מיוחד שיתקיים ביום שלישי, 15.10.24 באמפי-פארק בגן לאומי אשקלון.

הערב המיוחד, המשותף לעיריית אשקלון ולמשרד המורשת, יכלול מופעים מוזיקליים לצד קטעי זיכרון וישים זרקור על הגבורה, עוז הרוח, העזרה והערבות ההדדית שהפגינו תושבי העיר במהלך חודשי המלחמה.

עמיר בניון. נתן גושן. בניה ברבי. צילומים: משה נחומוביץ, Flamingleitorp, שי פרנקו

עמיר בניון. נתן גושן. בניה ברבי. צילומים: משה נחומוביץ, Flamingleitorp, שי פרנקו

המופע יעניק זווית מלאת תקווה, רגש, עוצמות ואחדות למה שכולנו עברנו ועדיין עוברים מאז השבעה באוקטובר.

לאורך כל הערב יעלו ויופיעו על הבמה שורה של אמנים – קובי אפללו, רוני דלומי, נרקיס, אברהם טל, נתן גושן, עמיר בניון ובניה ברבי. את הערב תנחה לינור אברג'יל.

המופע ייפתח בסרט מרגש ועוצמתי המציג לוקיישנים משמעותיים בעיר אשקלון, כאשר בכל אחד מהם יופיעו גיבורים, תושבי העיר, אוחזים בדגל ישראל ומיישרים מבט למצלמה.

במקביל, על הבמה תתגלה מקהלה של מתנדבים מכוחות ההצלה והחירום בעיר ויוזמות אזרחיות. בהמשך הערב, ישולבו בין המופעים המוזיקליים, קטעים מרגשים ועוצמתיים של הסיפורים המרכיבים את השנה – שכול לצד גבורה, יוזמה לצד עזרה, עצב לצד תקווה.

רוני דלומי, קובי אפללו, נרקיס, אברהם טל. צילומים: אלה אוזן, נוי דקל, תום עמוס, ינאי יחיאל

רוני דלומי, קובי אפללו, נרקיס, אברהם טל. צילומים: אלה אוזן, נוי דקל, תום עמוס, ינאי יחיאל

כלל תושבי העיר מוזמנים למופע. הכניסה למופע ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש בקישור > https://tickchak.co.il/70890.

ההגעה למופע תתאפשר בשאטלים של העירייה ומיקומם יפורסם בהמשך. האירוע נגיש לאנשים עם מוגבלויות.

שר המורשת, עמיחי אליהו: "השבעה באוקטובר הוא יום שחרוט עמוק בלב כולנו. באירוע החשוב הזה באשקלון, אנו מבקשים לא רק לזכור את הכאב והאובדן, אלא גם להדגיש את העוצמה והגבורה שגילו תושבי העיר והעם כולו. אשקלון, שעמדה בחזית המערכה, מסמלת את הרוח הישראלית האיתנה – רוח של נחישות, ערבות הדדית ותקווה. דרך המוזיקה והסיפורים האישיים, אנו מחברים בין העבר, ההווה והעתיד, ומחזקים את המורשת של חוסן ואחדות שתלווה אותנו גם בימים הבאים. זהו ערב של זיכרון, אך גם של תקווה ואמונה בעתיד טוב יותר".

ראש העיר, תומר גלאם: "שנה חלפה מאז השבעה באוקטובר. ספגנו אבדות כואבות, נחשפנו לרוע שהלב האנושי לא יכול להכיל. ושם, מתוך האפלה שסימאה את עינינו, מתוך הכאב שהקהה את חושינו, עלו וצצו ניצוצות של אור. ניצוצות של תקווה. ראינו את עם ישראל בתפארתו, את תושבות ותושבי העיר אשקלון בגדולתם. בערב שאנחנו מקיימים לציון שנה למלחמה אנחנו נביא לידי ביטוי את כל המרכיבים של השנה החולפת, עם כל המורכבויות שבהם, כדי לצאת חזקים יותר, מאוחדים יותר ומנצחים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר