פסטיבל באשקלון. צילום ארכיון: אלדד עובדיה
פסטיבל באשקלון. צילום ארכיון: אלדד עובדיה

פסטיבל אוכל, אירוע גיימינג ענק ועוד: אלה אירועי הסתיו באשקלון

אז מה מצפה לתושבי אשקלון בחודשיים הקרובים? סדנת תיפוף מגבשת בטיילת, מסיבת אוזניות מטורפת באקו פארק, הקרנת סרט לכל המשפחה, שישי שמח עם ירון אילן, אירוע הגיימינג הגדול של השנה Live Gaming, ופסטיבל ריחות וטעמים במדרחוב העירוני

פורסם בתאריך: 24.9.24 20:14

     

עיריית אשקלון, באמצעות החברה העירונית, מזמינה את התושבים ליהנות מחודשיים של אירועים ייחודיים שישדרגו את עונת הסתיו בעיר. התושבים מוזמנים לחוות את העונה המרגשת ביותר בשנה עם מגוון פעילויות מרתקות לכל המשפחה.

האירועים ייפתחו ביום חמישי, 26 בספטמבר 2024, בטיילת רפאל איתן, שם תתקיים סדנת תיפוף מגבשת על דליים, בליווי דוכני מזון, מוזיקה, פינות ישיבה ועמדות יצירה – חוויה מהנה וייחודית באוויר הפתוח.

מעגל מתופפים

מעגל תיפוף

ביום שני, 14 באוקטובר 2024, ייערך באקו פארק אשקלון אירוע מסעיר במיוחד – מסיבת אוזניות מטורפת. המשתתפים יוכלו ליהנות ממוזיקה חיה ששומעים רק דרך האוזניות שיחולקו, יחד עם תאורה צבעונית, איפור פולמון וזוהרים שישלימו את האווירה המיוחדת. ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום, אך נדרשת הרשמה מראש באתר החברה העירונית.

למחרת, ביום שלישי, 15 באוקטובר 2024, יתקיים בפארק אגמים סרט על גלגלים לכל המשפחה. הסרט שייבחר להקרנה הוא "המופלאה – הרפתקאות ליידי באג והחתול השחור", באווירה חווייתית תחת כיפת השמיים, עם פופים ומחצלות. הכניסה חופשית, אך יש להירשם מראש באתר החברה העירונית.

ירון אילן צילום: רועי ברקוביץ'

ירון אילן צילום: רועי ברקוביץ'

ביום שישי, 18 באוקטובר 2024, יתקיים שידור חי של התוכנית האהובה שישי שמח עם ירון אילן מערוץ 24, היישר מאקו פארק אשקלון. באירוע יופיעו מיטב זמרי הז'אנר הים תיכוני בליווי הרכב נגנים. זהו הזדמנות מושלמת לפתוח את סוף השבוע באווירה שמחה ומשפחתית.

אירוע הגיימינג הגדול של השנה – Live Gaming ייערך בחול המועד סוכות, בין התאריכים 20-22 באוקטובר 2024, בהיכל הספורט אשקלון.

אינדה גיים - עידן תלם. צילום: מאי סביר

אינדה גיים – עידן תלם. צילום: מאי סביר

חוויה וירטואלית סוחפת עם עמדות משחק, עמדות מולטימדיה PC, מציאות מדומה, סגוואי רובוטים VR, מתחם ארקייד, שולחנות משחק, משחקי ספורט, תחרות גיימינג נושאת פרסים: מקום ראשון – סוני פלייסטיישן 5, מקום שני – XBOX series s, מקום שלישי רחפן. ההשתתפות באירוע כרוכה בתשלום במחיר מיוחד של 30 ש"ח לתושבי אשקלון. הקליקו כאן לרכישת כרטיסים.

וגם מפגש עם היוטיוברים הכי מדוברים בתחום: אינדה גיים (עידן תלם) מארח את גבי גבות ונון סטופ גיימינג. מופע חימום איציק ראובן. המופע בעלות של 39 ש"ח לתושבי אשקלון. הקליקו כאן לרכישת כרטיסים.

נון סטופ גיימינג, גבי גבות, איציק ראובן

נון סטופ גיימינג, גבי גבות, איציק ראובן

אירועי הסתיו של אשקלון ייחתמו ביום שישי, 8 בנובמבר 2024, עם פסטיבל ריחות וטעמים במדרחוב העירוני. הפסטיבל יכלול דוכני מזון מגוונים, משקאות מרעננים ומוצרים מקומיים, לצד במה פתוחה לאומנים מקומיים. במתחם הפסטיבל יהיו גם מופעי ג'אגלינג, הולכי קביים, מוזיקה ושירה, עם פינות ישיבה נוחות למנוחה. הכניסה חופשית.

אל תחמיצו את ההזדמנות לקחת חלק באירועי הסתיו המיוחדים של אשקלון – לכל המשפחה ולכל הגילאים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר