המרכז המסחרי החדש באגמים. צילום: באדיבות ג.ג.א.ב
המרכז המסחרי החדש באגמים. צילום: באדיבות ג.ג.א.ב

מרכז מסחרי חדש בשכונת אגמים: חנויות נוחות, מזון וחדר כושר

המרכזים השכונתיים באשקלון ממשיכים לצבור תאוצה, במיוחד מאז תקופת הקורונה, עם תמהיל חנויות מותאם ונגישות גבוהה לתושבים. חברת ג.ג.א.ב מובילה את המגמה בעיר עם מרכזים מסחריים חדשים באגמים ובעיר היין

פורסם בתאריך: 8.10.24 15:55

     

במהלך מגפת הקורונה, הפופולריות של המרכזים השכונתיים בישראל זינקה, כשאנשים העדיפו להישאר קרוב לבית. בעוד שהקניונים הגדולים והסגורים נפגעו קשות מהמשבר, המרכזים הפתוחים שבשכונות שמרו על יציבות ולא חוו ירידה חדה בפדיונות.

"מרכז שכונתי מוצלח מאפשר לתושבי השכונה להגיע אליו ברגל, בטרנינג או אחרי כמה דקות נסיעה, כולל חיפוש חניה," אומר אריק שוקרון, מבעלי חברת ג.ג.א.ב, המנהלת ומפעילה חמישה מרכזים מסחריים בשכונות שונות באשקלון, ביניהן עיר היין ואגמים.

לצד הנגישות, תמהיל החנויות הוא יתרון משמעותי נוסף של המרכזים השכונתיים. כאשר בעלי המרכזים נמנעים מלפתוח עסקים זהים שמשרתים את אותו קהל מקומי. "התחרות המועטה חשובה מאוד להצלחתו של המרכז השכונתי," מסביר שוקרון. "בנוסף, יש חשיבות לחברת ניהול מנוסה, תכנון אדריכלי מעניין וחנויות שמושכות גם תושבים משכונות אחרות".

המרכז המסחרי הקודם של ג.ג.א.ב שנפתח בשכונת אגמים

המרכז המסחרי הקודם של ג.ג.א.ב שנפתח בשכונת אגמים

לדבריו, בין החנויות שמהוות מרכיב הכרחי להצלחת המרכזים ניתן למצוא חנות פארם, בנק, מרפאות וקופות חולים, בתי קפה, רשתות מזון מהיר וחנויות פופ אפ שונות.

בימים אלו, חברת ג.ג.א.ב החלה באכלוס המרכז המסחרי השני שלה בשכונת אגמים באשקלון, הממוקם ברחוב עמק האלה. כבר נפתחה חנות סטוק חד פעמי, ובהמשך ייפתח סניף של רשת סופרים מוכרת ושל רשת חדרי כושר גדולה. המרכז משתרע על פני 1,450 מ"ר בשלוש קומות, ויכלול חנויות נוספות.

המרכז המסחרי החדש מצטרף למרכז מסחרי נוסף של החברה בשכונת אגמים, שאוכלס לפני כשנתיים. המרכז, המשרת את תושבי השכונה, כולל שטח של 1,500 מ"ר ומארח עסקים כמו סופר פארם, קופת חולים לאומית, רשת פיצריות, רשת סופרים ובית קפה.

חברת ג.ג.א.ב ממשיכה להרחיב את פעילותה בעיר. המרכז השכונתי החדש בעיר היין, הנמצא כיום בשלב השלד, צפוי להתאכלס בעוד כשנה. בנוסף, החברה מנהלת מרכז קניות נוסף בשכונת אפרידר, שבו פועלים סניף של רשת ויקטורי וחדר כושר ספורטר ברחוב רבין.

בסך הכול, החברה מנהלת כ-10,000 מ"ר של מרכזים שכונתיים ונכסים מסחריים באשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר