מקיף ה' דרכא. צילום: אלירם משה
מקיף ה' דרכא. צילום: אלירם משה

"ברחתי כששמעתי שיש להם סכין": קטטה אלימה בביה"ס מקיף ה' באשקלון

מקרה אלימות שהחל בכותלי בית הספר מקיף ה' והמשיך גם מחוצה לו, עם מעורבות של תלמידים ממקיף ד' נמצא כעת בחקירת משטרה, זאת לאחר שנטען כי נשלפה סכין. "כלל התלמידים טופלו משמעתית ע"י בתי הספר", נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 19.9.24 21:33

     

לפני מספר ימים התרחשה תקרית אלימה שהחלה בין תלמידים מבית ספר מקיף ה' בתוך כותלי בית הספר, והמשיכה גם מחוצה לו בסיום יום הלימודים.

מ', תלמיד ממקיף ה', שהיה בין התלמידים המותקפים, סיפר ל'כאן דרום' על החוויה המבהילה עת שקבוצת תלמידים מבית הספר החלה להציק להם במהלך ההפסקה, והמשיכה לרדוף אחריהם, לדבריו על לא עוול בכפם.

"הכל התחיל בהפסקה בזמן ששיחקנו פינג פונג בבית הספר", סיפר. "אז, חבורת תלמידים, חלקם בוגרים יותר וחלקם אפילו משכבות נמוכות יותר בבית הספר, הקיפה אותנו והתחילה להציק לנו. ביקשנו מהם בנימוס לזוז, לא רצינו לחולל ריב או משהו, רק רצינו לשחק פינג פונג בכיף, אבל הם לא הרפו והמשיכו להציק. אחד החברים שלי הלך איתם לצד וביקש מהם שירדו מאיתנו, ואז פתאום הם התחילו בדחיפות. קראתי למורה התורנית והיא צעקה להם 'תפסיקו'. הם הפסיקו וחזרנו לכיתות".

אלא שהמקרה הזה היה רחוק מלהסתיים. בסוף היום, חזרו מ' וחבריו אל שולחן הפינג פונג ורצו להמשיך לשחק. "אותה חבורת ילדים שהציקה לנו בהפסקה ראתה אותנו שוב וקראה לנו 'חכו חכו אנחנו באים אליכם' המשכנו לשחק כרגיל ואז הם הגיעו, יחד עם עוד תלמידים ממקיף ד', התחילו לקלל אותנו, ירקו עלינו, וחבר שלי ראה שאחד מהתלמידים שלומד במקיף ד' מוציא סכין מהתיק ומחזיר, וקרא לעברנו 'תיזהרו יש לו סכין'. פה הבנתי שיש משהו חמור וצריך להתרחק. יצאנו מבית הספר וניסינו לברוח מהם, אבל הם הלכו מכיוון אחר כדי לפגוש אותנו בסיבוב ולחסום לנו את המעבר. בגלל שידעתי שיש לאחד מהתלמידים סכין, החלטתי להימלט מהסיטואציה ולהמשיך ברגל הביתה מכיוון אחר".

מ' מספר כי כשחבריו הגיעו לתחנת האוטובוס, פגשו אותם התלמידים התוקפים, ושם ההצקות הלכו והסלימו לכדי קטטה. מ' שכבר לא היה במקום שמע מחבריו כי התלמידים התוקפים חיכו להם בתחנה, "שם הם הלכו מכות והתלמיד שהחזיק סכין בתיק, שלף אותה בצורה מאיימת. עובר אורח שהיה שם הציל את המצב ואמר להם להירגע ובזכות זה כולם התפזרו. היינו המומים שדבר כזה קרה בכלל", סיפר.

מחשש מנקמה, התלמידים שהותקפו נמנעו מלהגיש תלונה במשטרה, והתלונה הוגשה מטעם בית הספר. כעת הנושא נמצא בחקירת המשטרה בתחנת שדרות. במשטרה הסבירו כי התלונה נחקרת בתחנת שדרות בשל חשש מניגוד עניינים.

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה כל התנהגות אלימה, גם אם מחוץ לכותלי בית הספר. הורי התלמידים, משני בתי הספר, הוזמנו והונחו להתלונן במשטרה. כלל התלמידים טופלו משמעתית ע"י בתי הספר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר