כסף וסמים. צילום ארכיון: שירות בתי הסוהר
כסף וסמים. צילום ארכיון: שירות בתי הסוהר

תושבת אשקלון נאשמת ששיחדה סוהר שיבריח סמים לבעלה

לאחר שבעלה החל לרצות מאסר בשל שוד מזוין, תושבת אשקלון עשויה להצטרף אליו ולרצות מאסר בעצמה, זאת לאחר ששיחדה סוהר על מנת שיבריח סמים לבעלה

פורסם בתאריך: 12.9.24 13:46

     

תושבת אשקלון בת 27, עשויה להצטרף לבעלה שמרצה מאסר בכלא איילון, זאת לאחר שתועדה משלמת שוחד לסוהר כדי שיבריח סמים לבעלה.

הבעל, הוא עבריין בן 38, אשר מרצה מאסר בן 11.5 שנים על עבירה שוד מזוין בחבורה. באמתחתו כבר 27 הרשעות פליליות בשורה של עבירות כמו עבירות סמים, עבירות רכוש ואלימות, תקיפת בת זוג, מעשה מגונה ועוד ועוד.  האישה לעומת זאת נטולת עבר פלילי.

בית סוהר איילון. צילום: אתר שירות בתי הסוהר

בית סוהר איילון. צילום: אתר שירות בתי הסוהר

בחודש יולי האחרון, פנה הבעל לסוהר לשוחח עמו ביחידות והגביר את עוצמת הקול בטלוויזיה כדי למנוע האזנות. הוא הציע לסוהר להעביר אצבעות חשיש לכלא, בתמורה ל-50 אלף ש"ח.

בהמשך, הוא שוב פנה לסוהר ושאל אם הוא חשב על ההצעה, הסוהר ענה לו שטרם חשב על כך. האסיר הציע לו שישאירו את הסמים ליד ביתו והוא יאסוף אותם. הסוהר דיווח על כך לממונים עליו והם הפכו אותו לסוכן סמוי בשליחותם והוא החל לתעד כל השיחות.

כעבור כמה ימים, האסיר פנה לסוהר והצע לו לקנות טלפון "כשר", מסוג אלה שאין בהם אינטרנט ואמצעי GPS והסביר לו שאשתו תדאג להעביר לו את הסמים. הוא גם הסביר לו שהוא יקבל את הסמים מסוג חשיש וMDMA בתוך קופסת סיגריות ובתמורה יקבל 30 אלף ש"ח. הוא העביר לסוהר את מספר הטלפון של אשתו לצורך תיאום ההעברה.

בהמשך, התקשר הסוהר לאישה והיא אמרה לו כי סוכם שהוא יקבל את הסמים ועוד 10 אלף ש"ח ולאחר ההעברה הוא יקבל עוד 20 אלף ש"ח. לאחר מכן, הם קבעו מועד למפגש, לקראת סוף חודש אוגוסט.

במקום המפגש, כמובן המתינו שם שוטרים ובלשים שהקיפו את האזור ותיעדו הכל.

במועד שנקבע, הגיעה האישה ונכנסה לרכבו של הסוהר. היא העבירה לו לחמניה שבתוכה הוסקלה קופסת סיגריות שבה היו הסמים וכן 10 אלף ש"ח במזומן. כאשר היא יצאה מהרכב היא נעצרה מיד על ידי המשטרה.

כסף וסמים. צילום ארכיון: שירות בתי הסוהר

כסף וסמים מוסלקים בקופסאות סיגריות. צילום ארכיון: שירות בתי הסוהר

כאשר בעלה האסיר הבין כי אשתו נעצרה, הוא פנה לאחד הסוהרים שם ואמר לו באיום על הסוהר שהסגיר אותם: "אל תדאג, כמו עשה לי כיפה אדומה פה, אני אעשה לו כיפה אדומה בחוץ".

השניים נאשמים בעבירות של מתן שוחד, ניסיון להבריח דבר אסור לבית הסוהר ואספקת סם מסוכן. הבעל נאשם גם באיומים כלפי הסוהר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר