מימין אנג'לינה דופריז, משמאל - אוקסנה סטרלצוב
מימין אנג'לינה דופריז, משמאל - אוקסנה סטרלצוב

הכירו את הסבתות מאשקלון שמתמודדות בתחרות יופי

מחר בשעה 20:30 יוצאת לדרך תחרות היופי לסבתות - 'סבתוש', שמפיק אורי קריספין, במהלכה יתחרו סבתות מכל הארץ על תואר 'הסבתא היפה בישראל לשנת 2024', וביניהן שתי נציגות מהעיר אשקלון: אנג'לינה דופריז בת 45, ואוקסנה סטרלצוב בת 47

פורסם בתאריך: 2.9.24 19:12

     

האחת אוהבת בעלי חיים ומגדלת 9 מהם בביתה, השנייה אוהבת אמנות ויוצרת בובות סרוגות חמודות במיוחד. זה נשמע די טיפוסי ל'סבתא', אבל שזה לא יטעה אתכם. הן גם אוהבות לטייל בחו"ל, לעשות אקסטרים ולרכב על אופנועים.

המתמודדות בתחרות סבתוש. צילום: אורי קריספין

אורי קריספין, מפיק התחרות

עכשיו הן מתמודדות על התואר 'הסבתא הכי יפה בישראל לשנת 2024' בתחרות שתתקיים מחר במשכן לאמנויות הבמה באשדוד, ויתחרו בנשים מרחבי הארץ על התואר הנחשק.

אנג'לינה דופריז, סבתא בת 45

אנג'לינה היא סבתא בת 45, נשואה באושר נישואין פרק ב'. יש לה ארבעה ילדים, שניים מנישואיה הקודמים ושניים מהנישואים השניים. היא סבתא לשני נכדים – בני 5 ושנה וחצי. היא עובדת כאחראית הבטחת איכות וראש תחום בטיחות מזון בחרת 'טופגאם' הממוקמת בשדרות, ומתעסקת בייצור תוספי תזונה בצורת גומי.

עד לא מזמן, אנג'לינה התגוררה בדירה עם ארבע דורות מהמשפחה שלה: אמא שלה, היא, ילדיה ונכדיה. בנוסף, גרים איתה בבית 2 כלבים, 3 חתולים, ארנב, תוכי ו-2 חמוסים. ואם זה נשמע לכם מאתגר מדי, לאנג'לינה זה לא מפריע. "אני אוהבת אתגרים והרבה אדרנלין", אמרה ל'כאן דרום'. "אני אוהבת לרכב על אופנוע עם בעלי, לעשות צניחה חופשית, לנהוג במירוצי מכוניות, לצלול, לעלות על רכבות הרים ולעשות בנג'י. אני אוהבת לטייל בארץ ובעולם ולצלם, ובא לי ללמוד צילום מקצועי'.

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

לאנג'לינה יש המון תכניות שהיא רוצה לסמן עליהן וי, בין היתר ללמוד להיות דולה ולסייע לנשים בהריון ובלידה, ללמוד רפואה אלטרנטיבית, טיפול רגשי באמצעות בעלי חיים, להתנדב במד"א, להיות משפחה אומנת, ללמוד פסיכולוגיה וסוציולוגיה, וגם – איך לא, לזכות בתחרות 'סבתוש'.

איך הגיבו בני המשפחה כשסיפרת להם שאת מתחרה בתחרות יופי?

"יש לי משפחה מהממת ותומכת ובן זוג הכי מפרגן בעולם. מי שסיפר לי על התחרות היא הבת הגדולה שלי שראתה פרסום בפייסבוק. היא האמינה שאני מתאימה ויצרה קשר עם אורי קריספין המפיק, ומשם הכל היסטוריה".

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

זה חלום ילדות שאת רוצה להגשים?

"אני חושבת שכל ילדה קטנה חולמת להיות מפורסמת בדרך זו או אחרת אך ככל שהתבגרתי חלום זה נשכח לחלוטין, והוא בהחלט לא הסיבה להשתתפות במיזם. אבל עכשיו, כשהתחרות ממש במרחק נגיעה, ההתרגשות פתאום בשיא ואני מגלה שאני גאה להיות חלק מהמיזם הזה ומקווה מאוד גם לזכות באחד התארים הנחשקים".

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

התחרות מתרחשת בצל המלחמה, כשרוב אזרחי המדינה עדיין מנסים להתאושש מאירועי השבעה באוקטובר. "השנה המיזם של הסבתוש מוקדש כולו לצה"ל וכוחות הביטחון", היא מספרת. "אני מרגישה שזה חשוב לציין את ההערכה כלפיהם ולהתפלל להחזרת החטופים".

היכן היית ב-7 באוקטובר ואיך חווית את תקופת המלחמה?

"הנכד הבכור שלי חגג באותה שבת יום הולדת, ותוך כדי שאנחנו מקשטים את הבית בבלונים, רצנו לממ"ד וניסינו לשדר רוגע עבורו, וזה היה מאוד מלחיץ, אך יחד עם זאת, לאורך כל התקופה ששהינו בבית בגלל הלחימה, התגבשנו יותר ויותר כמשפחה, ואני חושבת שגם העם התגבש והבין כמה חשוב הביחד".

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

מה החוויה הכי טובה שלקחת מההשתתפות במיזם?

"במיזם הזה הכרתי נשים חזקות כל כך. כל אחת סוחבת איתה מזוודה מלאת חוויות, חלקן חיוביות וחלקן פחות, אבל כל אחת הצליחה לאגור כוחות ולהתרומם מעל והצליחה לתת מעצמה עוד. ממש ראויות להערכה ואני באמת מפרגנת לכל אחת ואחת ומאחלת להן הצלחה".

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

אנג'לינה דופריז, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

יש מסר שתרצי להעביר דרך ההשתתפות שלך בתחרות?

"המסר שלי לנשים אחרות: תאהבו את עצמכן. תעשו מה שעושה טוב לכן. תקשיבו ללב שלכן וצעדו בראש מורם כי יש על מה להתגאות. לנשים שחוששות – אגיד אם לא תנסי לא תביני על איזה העצמה מדובר. אורי קריספין המפיק הוא אחד הגברים. הוא דואג לכל אחת מהמשתתפות כאילו הן הבנות שלו, עוטף אותן ולעיתים גם מחנך, אבל הכי הרבה הוא מאמין בכל אחת ונותן לבנות להרגיש חשובות, משמעותיות, שיכולות להפוך עולמות כשירצו. הוא מזכיר שמעבר לכך שכולנו נשים, אמהות וסבתות, יש לנו אותנו, לא פחות חשובות ומגניבות, שרוצות לחיות את מלוא החיים".

אוקסנה סטרלצוב, סבתא בת 47

אוקסנה נשואה, אמא לשלוש בנות וסבתא לשלושה נכדים. עובדת במפעל 'הקורנס מפעלי עופרת בע"מ' באשדוד בתפקיד מנהלת משאבי אנוש. בזמנה הפנוי היא אוהבת לצייר ולסרוג בובות. "אני אוהבת אומנות, ואני משלבת את הבובות עם פיסול. כל בובה זו אמנות", היא מספרת.

אוקסנה סטרלצוב, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

אוקסנה סטרלצוב, משתתפת בתחרות היופי 'סבתוש'

איך שמעת על התחרות?

"לפני כשנה צפיתי בכתבה בערוץ 13 על תחרות סבתות, וזה מיד תפס את תשומת לבי. חשבתי לעצמי כמה יכול להיות מגניב להשתתף בתחרות כזו. השנה, חברה שלי מאנגליה שגם משתתפת בתחרות, הציעה לי להצטרף אליה. בהתחלה התלבטתי, אבל בסופו של דבר החלטתי ללכת על זה בכל הכוח".

איך הגיבה המשפחה להחלטה שלך להשתתף?

"המשפחה הגיבה באהבה, הבנות שלי ישר אמרו "ללא ספק את מנצחת". החברות שמחו לשמוע שאני משתתפת בתחרות, מגיעות לעודד".

אוקסנה סטרלצוב

חשבת אי פעם שתשתתפי בתחרות יופי?

"הפכתי לסבתא בגיל די צעיר, בגיל 41, ויש סטיגמה שברגע שאת הופכת לסבתא, החיים שלך בעצם נגמרים כי את מבוגרת וסיימת את הפרק הפעיל שלך בחיים. מעולם לא חלמתי להשתתף בתחרות יופי, כי הפכתי לסבתא, וזה שינה את התחביבים שלי ואת תפיסת החיים, ואז חשבתי, למה לא לנסות משהו חדש ומרגש?

"הגעתי לתחרות כדי להראות לכולם שזו תפיסה מיושנת. סבתא זה לא סוף החיים, אלא תואר נוסף ומשמעותי. הסבתות של היום הן לא כמו פעם. בגיל 44 התחלתי את התואר הראשון שלי, הייתי סבתא סטודנטית. הסבתות של היום הן נשים מלאות אנרגיה, אמביציה ושאיפות".

בובה סרוגה, יצירתה של אוקסנה סטרלצוב

בובה סרוגה, יצירתה של אוקסנה סטרלצוב

אירועי השבעה באוקטובר כמעט נגעו באופן אישי באוקסנה ומשפחתה. בתה, משרתת בבסיס בזיקים, ובאותה שבת היא יצאה לבלות את החג בבית. "חברים שלה נהרגו בבסיס וכולנו קיבלנו את זה מאוד קשה", שיתפה. "כל תקופת המלחמה הזו לא קלה לנו בכלל. אני מאוד דואגת כי הבת שלי כרגע חיילת, וכל נפילה של חייל היא עבורי בשורה קשה מאוד. החיילים שנופלים הם הילדים שלנו, ילדי ישראל".

אוקסנה סטרלצוב. צילום: אורי קריספין

האם יש מסר שתרצי להעביר דרך ההשתתפות שלך בתחרות?

"כולנו עוברים תקופה מאוד קשה עכשיו – מלחמה, חטופים, חללים. כולנו מרגישים מפורקים. למרות זאת, אני מאמינה באחדות ובחוזק של העם שלנו. אנחנו חייבים להיות סבלניים אחד כלפי השני, חייבים לאהוב ולתמוך זה בזה. זה הנשק הסודי שלנו, זה הכוח שלנו. נוכל לעבור את הימים הקשים האלה רק אם נישאר מאוחדים. יחד ננצח. נתפלל להשבת כל החטופים מהשבי, בריאים ושלמים".

בובה סרוגה, יצירתה של אוקסנה סטרלצוב

בובה סרוגה, יצירתה של אוקסנה סטרלצוב

"ולגבי התחרות – אני רוצה לומר לכל מי שתרצה להשתתף בתחרות הבאה. גם אם את לא תזכי, את כבר זכית, ואין מה לחשוש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר