עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

עיריית אשקלון לא תצטרף לשביתה מחר

פורסם בתאריך: 1.9.24 20:05

     

יו"ר ההסתדרות הודיע על שביתה כללית במשק שתחל מחר בבוקר בשעה 6:00. בשעה 8:00 בבוקר ייסגר נמל התעופה בן-גוריון.

פגישת משפחות החטופים ויו"ר ההסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות

פגישת משפחות החטופים ויו"ר ההסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות

"לא אסבול את ההפקרה", אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בהצהרה משותפת עם נציגי משפחות החטופים, איתם נועד היום בבית ההסתדרות בתל אביב. "סיימתי עכשיו פגישה עם נציגי משפחות החטופים. הייתה זו פגישה טעונה וקשה. עד כה גיליתי המון אחריות, וזה לא היה פשוט. אולם אני מרגיש שאי אפשר לעמוד מנגד. אי אפשר לעמוד מול זעקות ילדינו שנרצחים במנהרות בעזה, זה בלתי מתקבל על הדעת. אנחנו נמצאים בסחרור ולא מפסיקים לקבל שקי גופות. רק שביתה תזעזע, ולכן החלטתי שהחל ממחר בשש בבוקר המשק הישראלי כולו ישבות".

לדברי יו"ר ההסתדרות, "יש להגיע לעסקה, זה הדבר הכי חשוב". הוא ציין כי הוא שוחח עם גורמים שונים במערכת הביטחון ואחרים, והבין כי העסקה אינה מתקדמת בשל שיקולים פוליטיים.

נציג משפחות החטופים שרון שרעבי (שאחיו יוסי נרצח בשבי ואחיו אלי עדיין בעזה) הודה ליו"ר ההסתדרות על ההחלטה. "זה מעשה אצילי מצדך. החלטת לעשות מעשה שמקדש את הערכים של עם ישראל, מקדש סולידריות וערבות הדדית. זו המנהיגות שציפינו לה, מעשה שמאחד ימין ושמאל ושם פוקוס על חיי אדם".

יחד עם זאת, עיריית אשקלון הודיעה כעת כי היא אינה מצטרפת לשביתה, "לגבי הדיווחים על שביתה מחר נדגיש כי כלל השירותים העירוניים יפעלו מחר, לרבות מערכת החינוך, שתפעל כסדרה. נמשיך לעמוד לצד משפחות החטופים ולהתפלל לשובם הביתה, במהרה", נמסר מהעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר