מיכל ואלכס לובנוב עם בנם טום
מיכל ואלכס לובנוב עם בנם טום

החטוף האשקלוני אלכס לובנוב נרצח בשבי החמאס וגופתו חולצה

330 ימים לאחר שנחטף ממסיבת הנובה, הצליח צה"ל לאתר את גופתו של החטוף אלכס לובנוב לצד גופות ל 5 חטופים אחרים ולהשיבם לישראל. "לא לסוף הזה ייחלנו", מסר רה"ע

פורסם בתאריך: 1.9.24 07:18

     

כוחות של צה"ל ושב"כ חילצו גופות של חטופים משבי החמאס בעזה, בהם גופתו של החטוף האשקלוני אלכס לובנוב וכן גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלמוג סרוסי ורס"ר אורי דנינו.

כרמל גת, אורי דנינו, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלמוג סרוסי

כרמל גת, אורי דנינו, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלמוג סרוסי

אתמול, בפעילות בעיר רפיח אותרו הגופות של החטופים במנהרה והם הושבו לשטח ישראל.

לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית; צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות.

הלוויתו תתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין בגבעת ציון, אשקלון. המשפחה יושבת שבעה ברחוב סיני 6, קבלת מנחמים בין השעות 10:00-14:00 ו-16:00-21:00.

אלכס לובנוב, נחטף מהמסיבה ברעים בשבעה באוקטובר, בעת ששהה במקום כמנהל בר. הוא הותיר אחריו אישה, מיכל, ושני ילדים, אחד מהם נולד כשאלכס בשבי ואותו כלל לא הכיר, זוג הורים ואח.

מיכל לובנוב עם ילדיה קאי וטום. צילום: ליבנת ברעם

מיכל לובנוב עם ילדיה קאי וטום. צילום: ליבנת ברעם

ראש העירייה, תומר גלאם, שוחח עם מיכל לובנוב, אשתו של אלכס ז"ל, הביע את צערו העמוק על הבשורה הטראגית ואמר כי עיריית אשקלון תמשיך לעמוד לרשות מיכל וילדיה ומשפחתו של אלכס ככל שיידרש ובכל דבר שיזדקקו לו. החל משעות הבוקר המוקדמות, מלווה את המשפחה עובדת סוציאלית מטעם הרשות.

מיכל לובנוב עם תומר גלאם ושי עמירה

מיכל לובנוב עם תומר גלאם ושי עמירה

"קיווינו, התפללנו, רצינו כל כך שהוא יתאחד עם אשתו וילדיו אבל התבשרנו על הנורא מכל – גופתו של אלכס לובנוב, שהיה חטוף מאז השבעה באוקטובר, חולצה ע"י צה"ל במהלך הלחימה ברצועת עזה, לצד גופותיהם של חמישה חטופים נוספים. לא לסוף הזה ייחלנו", מסר גלאם, "מיכל היקרה, הלב שלנו נשבר ביחד עם שלך. מחבקים אותך ואת הילדים ונעמוד לרשותך בכל דבר שיידרש. נמשיך להתפלל עבור שאר החטופות והחטופים ולקוות לשובם הביתה. אלכס לובנוב ז"ל, נוח על משכבך בשלום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר