בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין
בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

עובדת העירייה נגד הסמנכ"לית: בית המשפט קבע הרחקה הדדית לחצי שנה

היום התקיים ביבת המשפט דיון, זאת לאחר שעובדת בעיריית אשקלון הגישה תלונה במשטרה ובקשה לצו הרחקה מסמנכ"לית משאבי אנוש. בדיון הוסכם כי הצו יופעל בצורה הדדית למשך 180 ימים

פורסם בתאריך: 26.8.24 15:05

     

סמנכ"לית משאבי אנוש בעיריית אשקלון, מלכה גרשון שבה לארץ מחו"ל ונחקרה במשטרה בנוגע לתלונה שהגישה העובדת ורדית אברג'ל.

כזכור, אברג'ל טענה כי תושב העיר ובן משפחתה, אלי וקנין חטף אותה מביתה ולקח אותה לביתה של גרשון, שם לטענתה היא עברה תחקור אם היא עומדת מאחורי פרופיל הפייסבוק המזוייף "יסמין סול" שמכפיש את עובדי העירייה.

וקנין כזכור נעצר ושוחרר על ידי בית המשפט לאחר שסנגורו הציג סרטון שמראה לכאורה כי לא הופעל כוח כלפי אברג'ל.

הסרטון שהוצג בבית המשפט:

במקביל, הגישה אברג'ל לבית המשפט בקשה למניעת הטרדה מאיימת נגד גרשון. לאחר שצו בעניין ניתן רק במעמד צד אחד, היום התקיים דיון בבית המשפט בו התייצבו גם אברג'ל וגם גרשון.

בפתח דבריה הגיבה גרשון ואמרה: "ראיתי את הבקשה והפרוטוקול. אין לי קשר לשריפת מכוניות ונזק. היא עובדת שלנו בארגון. אני עובדת בעירייה סמנכ"לית, אין לי אינטרקציה איתה. יש ביננו פער. אני לא ממונה ישירה שלה". יחד עם זאת היא התנגדה לבקשה מחשש לתקדים: "אין לי קשר ישיר איתה. יש התנגדות שלא אצור איתה קשר. כי זה יהווה תקדים. אני פועלת על פי חוקי העבודה. זה האינטרקציה ביננו".

עו"ד לימור רוט חזן המייצגת את אברג'ל שאלה את גרשון אם היא נחקרה כחשודה בתלונה של אברג'ל וגרשון אישרה.

מלכה גרשון

מלכה גרשון

השופטת טלמור פרס הציעה פשרה לפיה הצו יהיה הדדי למשך 180 ימים במהלכם לא תהיה יצירת קשר מאף צד.

עו"ד רוט חזן הגיבה ואמרה: "נקבל את הצעת בית המשפט, המבקשת עומדת על כל טענותיה באשר לעבירות שבוצעו בה שלא על פי חוק ומבקשת שבמסגרת הצו תמנע המשיבה מלעסוק בכל ענין הנוגע למבקשת. ושהצו יהיה לתקופה המקסימלית".

גרשון הגיבה: "אני מסכימה שהסגנית שלי תנהל את העניינים, יש גם מנכ"ל ואני לא אקח חלק בעניינים הקשורים למבקשת. אין לי קשר לכל מה שהיא כתבה לעניין השריפות וכו'".

ורדית אברג'ל

ורדית אברג'ל

בסופו של דבר כתבה השופטת את הכללים לפיהם "בהסכמת הצדדים ומבלי שכל צד מוותר על טענותיו, ותוך התחייבות המשיבה שלא לעסוק בעניינה של המבקשת הקשורים לעבודתה, ייאסר על הצדדים הנ"ל להטריד אחת את השניה או ליצור קשר אחת עם השניה, בכל דרך שהיא לרבות בכתב, בתנועות, בדיבור ישירות או בעקיפין ולרבות באמצעות צד ג' או בטלפון", יחד עם זאת נקבע כי מותר לאברג'ל להגיע לעירייה, אך לא להיכנס למשרד של גרשון.

עוד נקבע כי "ייאסר על הצדדים לאיים אחת על השנייה, לבלוש אחריה, לארוב לה, להתחקות אחר תנועותיה או מעשיה, או לפגוע בפרטיותה בכל דרך אחרת. ייאסר על הצדדים להיכנס אחת לבית השנייה בכתובות המפורטות לעיל ולהימצא בתחום של 200 מ' מטר מהכתובות הנ"ל".

עורך דין פלילי באשקלון אשקלון

עו"ד לימור רוט חזן

תגובת עו"ד לימור רוט חזן המייצגת את ורדית אברג'ל: "ביהמ"ש נעתר לבקשתה של ורדית שלא לאפשר שום קשר בינה לבין מי שלטענתה התנכל לה. בנוסף, חקירת תלונתה כנפגעת עבירה נמשכת וגורמים משמעותיים נחקרים תחת אזהרה. בתום החקירה, נמתין להחלטת הפרקליטות כנגד מי יוגשו כתבי אישום".

ממלכה גרשון נמסר: "אני סומכת ידיי על המשטרה ועל בית המשפט ומשוכנעת כי האמת תצא לאור".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר