יחידת השיטור העירוני באשקלון
יחידת השיטור העירוני באשקלון

"מרקם אנושי איכותי": השיטור העירוני באשקלון הצטיינו בביקורת

השיטור העירוני קיבל את הציון המרבי בביקורת המשרד לביטחון פנים, שבדקה עמידה באימונים מבצעיים, שיתוף פעולה בין הרשות למשטרת אשקלון ועוד. בדוח הביקורת נכתב: "התרשמנו מאוד מהעשייה המרובה שנעשית ביחידה הן בפן המבצעי והן בפן הקהילתי"

פורסם בתאריך: 19.8.24 08:06

     

בביקורת שערך המשרד לביטחון פנים על השיטור העירוני באשקלון, זכתה היחידה לציון 100 על עבודתה וביצועיה לאורך השנה. הביקורת, שהייתה כחלק מביקורות שוטפות, בדקה תקני כוח אדם, עמידה ביעדי ראש העיר, עמידה באימונים מבצעיים, שיתוף פעולה בין הרשות למשטרת אשקלון ועוד, ובכולם תחנת השיטור העירוני הצטיינה.

 

בסיכום הדו"ח נכתב: "יחידת השיטור העירוני באשקלון נמנית על היחידות הוותיקות במערך השיטור העירוני. ביחידה קיים מרקם אנושי איכותי התומך ומסייע אחד לשני ומתפקד כיחידה אורגנית. העיר אשקלון מאופיינת במעברים מהירים משגרה לחירום והיחידה יודעת לעשות זאת באופן מעורר הערכה, כל זאת למען ביטחון התושבים".

יחידת השיטור העירוני באשקלון

יחידת השיטור העירוני באשקלון

"הפעילות הקהילתית של השיטור העירוני הינה למגוון אוכלוסיות ומנגישה את גורמי האכיפה לציבור הרחב. התרשמנו מאוד מהעשייה המרובה שנעשית ביחידה הן בפן המבצעי והן בפן הקהילתי".

ראש העיר, תומר גלאם התגאה על התוצאה שקיבלה היחידה. "השיטור העירוני מהווה אחת מהזרועות המרכזיות והבולטות של הרשות להבטחת שמירה על הסדר הציבורי והביטחון האישי של תושבי העיר אשקלון. הישגי השיטורי העירוני ראויים לכל שבח ואני מודה לכל אחת ואחד מהעובדים שפועלים למען התושב ומסבים כבוד רב לעיר אשקלון. יישר כוח".

שיטור עירוני בסמוך לאתרי בנייה בעיר

שיטור עירוני בסמוך לאתרי בנייה בעיר

מנהל אגף ביטחון, יהונתן עובראני בירך על הישגי היחידה והביע את רצונו לשיפור תמידי למען תושבי העיר. מנהלת תחום מעקב ובקרה מערכי אכיפה, שיטור עירוני ומועצתי, הילה ברבש הביעה את הערכתה למנהל השיטור העירוני עופר זלביגר, שהוביל את היחידה להישגיה: "הוא מוביל את היחידה להצלחתה כבר כמה שנים ברצף. לשמר מצוינות זו משימה לא פשוטה וכל הכבוד על כך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר