מיכל רביב על רקע בית הספר מצפה ברנע
מיכל רביב על רקע בית הספר מצפה ברנע

"נהפוך כל חלום למציאות": מיכל רביב נבחרה לנהל את ביה"ס מצפה ברנע

רביב שכיהנה כסגנית מנהלת בית הספר בחמש השנים האחרונות תחליף בתפקידה את אלכסנדרה ימין שפרשה מתפקידה. "היכרותה וניסיונה המוכחים עם צוות המורים, התלמידים והקהילה, יסייעו בהמשך קידומו של בית הספר", מסר ראש מינהל החינוך

פורסם בתאריך: 18.8.24 14:06

     

מיכל רביב, תושבת אשקלון, זכתה במכרז לניהול בית הספר היסודי מצפה ברנע באשקלון. רביב, בעלת ניסיון עשיר במערכת החינוך, תחליף בתפקידה את אלכסנדרה ימין שפרשה לאחר 10 שנים בהן הובילה את בית הספר.

רביב הגיבה לבחירה בה ומסרה: "אני מאמינה שכל ילד הוא יחיד ומיוחד, בעל חלומות, רצונות ויכולות לימודיות וחברתיות, ועלינו כמחנכים להאמין בו, לאפשר לו, לסייע לו למצוא את הדרך הנכונה ולהובילו למימוש הפוטנציאל האישי, שיהיה הבסיס להצלחה הלימודית והחברתית של כל אחת ואחד".

עוד הוסיפה: "צוות החינוך בבית הספר 'מצפה ברנע' הינו צוות משמעותי, משפיע  ומעורר השראה בקרב תלמידיו. הצוות שייך ומחויב לתלמידים ולבית הספר מתוך תחושת שליחות חינוכית. אני רואה את הקהילה ההורית שותפים לעשייה החינוכית בבית הספר וביחד, תוך שיתוף פעולה מלא עם הפיקוח, הרשות ומינהל החינוך ברשות המקומית, נקדם יחד מטרות חינוכיות עבור הילדים. בכוחות משותפים של צוות בית הספר, התלמידים וההורים נוכל להפוך כל חלום למציאות".

רביב, בעלת תואר שני בהוראת המדעים ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית, שימשה עד כה כסגנית מנהלת בית הספר מצפה ברנע. במהלך שנות עבודתה במערכת החינוך מילאה מגוון תפקידים, ביניהם: חינוך כיתה, הוראת מדעים ושפה, הדרכה מחוזית בתחום השפה והרצאות בהשתלמויות מורים.

בית הספר "מצפה ברנע"

בית הספר "מצפה ברנע"

במסגרת תפקידה כסגנית מנהלת, הובילה רביב תהליכים משמעותיים בבית הספר, כגון פיתוח יוזמות פדגוגיות וחברתיות, קידום צוות המורים וחיזוק הקשר עם הקהילה.

מינויה של רביב צפוי להבטיח המשכיות והמשך קידומו של בית הספר מצפה ברנע, שנחשב לאחד מבתי הספר המובילים והמבוקשים בעיר.

"אני מאחל למיכל הצלחה רבה בתפקידה החדש בבית הספר ומשוכנע כי ניסיונה יסייע לבית הספר להמשיך בהישגיו הרבים, לרווחת התלמידות והתלמידים", מסר ראש העירייה, תומר גלאם. "בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למנהלת היוצאת של בית הספר, אלכסנדרה ימין, שניהלה אותו ביד רמה ובהצלחה רבה להישגים פדגוגיים וחברתיים".

ראש מינהל חינוך ותנו"ס מר יובל זוזט הוסיף: "הגב' מיכל רביב זכתה בתפקיד ניהול בית הספר, לאחר שנים בהן כיהנה בתפקידים משמעותיים בצוות ההנהלה, לרבות תפקיד סגנית מנהלת בית הספר. היכרותה וניסיונה המוכחים עם צוות המורים, התלמידים והקהילה, יסייעו בהמשך קידומו של בית הספר. אני מבקש לאחל למיכל הצלחה רבה בתפקידה כמנהלת בית הספר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר