תומר גלאם עם מפקד המשטרה הנכנס והיוצא. צילום: אלדד עובדיה
תומר גלאם עם מפקד המשטרה הנכנס והיוצא. צילום: אלדד עובדיה

"עבד בנחישות ובמקצועיות": מגן הוקרה לסנ"צ מאיר חכמון

במפגש פרידה בעירייה ממפקד תחנת משטרת אשקלון היוצא סנ"צ מאיר חכמון, העניק לו ראש העיר מגן הוקרה על פעילותו הנחושה והמקצועית למען ביטחון התושבים בשגרה ובחירום, שגם בירך את סנ"צ יורי מזובובסקי, מפקד משטרת אשקלון החדש

פורסם בתאריך: 24.7.24 12:22

     

מגן הוקרה מהעירייה הוענק לסנ"צ מאיר חכמון, מפקד משטרת אשקלון היוצא, כאות הוקרה על פועלו בתפקיד. המגן הוענק במפגש פרידה וסיכום עשייה עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, בו גם בירך את מפקד התחנה הנכנס – סנ"צ יורי מזובובסקי.

 

במפגש נכחו גם מנכ"ל העירייה, חזי חלאויה, מנהל אגף חירום וביטחון, יהונתן עורבאני ומנהל יחידת השיטור העירוני, עופר זלביגר.

"העיר אשקלון בורכה בפיקוד איכותי ומקצועי ובשוטרות ושוטרים מקצועיים, נחושים ואיכותיים, גיבורים אמיתיים שהצילו את העיר בשבעה באוקטובר", אמר ראש העיר תומר גלאם."אני רוצה להודות למפקד התחנה היוצא סנ"צ מאיר חכמון, על עבודה מסביב לשעון, על הנחישות, שיתוף הפעולה ועל המקצועיות למען הביטחון האישי והציבורי בעיר אשקלון".

"במשך כשלוש שנים ניצחת ביד רמה על התחנה, לצד השוטרות והשוטרים הפועלים בה, והתמודדת עם מספר אתגרים ובכולם עמדת בצורה מופתית במשימה לשמור על הביטחון בעיר בעתות שגרה וחירום כאחד, באירועים גדולים וגם בשוטף. האינטגרציה בין הרשות למשטרה הפכה את העיר למודל ארצי בשעת חירום. נמשיך בשותפות המלאה עם התחנה בניהולו של המפקד החדש, סנ"צ יורי מזובובסקי. משימות רבות לפנינו ואנחנו נמשיך לפעול בשיתוף פעולה מלא על מנת ליישם אותן על הצד הטוב והמקצועי ביותר".

מפקד תחנת משטרת אשקלון הנכנס, סנ"צ יורי מזובובסקי בירך על כניסתו לתפקיד החדש: "אני נרגש מאוד לעמוד כאן היום ולקבל את הפיקוד על תחנת אשקלון, אשר הוכיחה את חוזקה במהלך השביעי לאוקטובר, כאשר הקצינים והשוטרים של התחנה בפיקודו של מאיר נלחמו בגזרת התחנה והגנו על תושבי העיר והסביבה, וכיום ממשיכים לתת שירות מיטבי לתושבי העיר. שוטרות ושוטרי תחנת אשקלון כל מפקד שואב את הכוח מפקודיו המלווים אותו בכל עת, אתגרים רבים מצפים לנו בדרך ורק יחד נעשה זאת בהצלחה וביעילות, במהלך תקופה קצרה נחשפתי לשוטרים וקצינים מצויינים של התחנה ואני בטוח שביחד נצליח לעמוד בכל היעדים של תחנת אשקלון".

סנ"צ מאיר חכמון סיכם: "שיתופי הפעולה בין הרשות המקומית לבין תחנת המשטרה יוצאים דופן וזכו להערכה ברמה הארצית, אלו הביאו להצלחות רבות בהתפתחות העיר, השמירה על הסדר והשירות לציבור. ברצוני להודות לראש העיר ולראשי האגפים על שותפות אמיתית למען הציבור".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר