סיירת הורים וחיילי פרק משימה. צילום: אלדד עובדיה
סיירת הורים וחיילי פרק משימה. צילום: אלדד עובדיה

מונעים אלימות ושתיית אלכוהול: סיירות הורים במוקדי הבילוי באשקלון

בסיור שהתקיים בטיילת באשקלון, שוחחו חיילים ומתנדבי סיירת ההורים עם בני נוער והסבירו להם את חשיבות הבילוי הבטוח, מניעת שתיית אלכוהול, התנהגויות לא הולמות וונדליזם. סיירות ההורים מטפלות במאות אירועים אלימות במהלך השנה ומונעות את הסלמתם. אם גם אתם רוצים להתנדב לסיירת, חופשת הקיץ היא בדיוק הזמן

פורסם בתאריך: 24.7.24 08:08

     

סיירת ההורים בשיתוף פעולה עם חיילי פרק המשימה (גרעין נחל שיוצא למשימות חינוכיות ברשויות המוניציפליות כפרק מהשירות) סיירו במוקדי הבילוי באשקלון בהם ריכוז בני נוער מבלים, והבטיחו בילוי בטוח. חופשת הקיץ הינה תקופה מועדת לפורענות בקרב גילאים אלו ובייחוד כעת משימתם של סיירות ההורים חשובה ביותר.

 

 

 

מדי שבוע יוצאת סיירת ההורים למוקדי הבילוי המרכזיים. בסיור שנערך אמש, נכחו גם מ"מ ראש העיר, מיריי אלטיט ומנהלת מאבק באלימות סמים ואלכוהול, חופית גולן.

סיירת הורים וחיילי פרק משימה. צילום: אלדד עובדיה

סיירת הורים וחיילי פרק משימה. צילום: אלדד עובדיה

במהלך הסיורים יוצרים שיח הן ההורים והן חיילי פרק המשימה עם בני הנוער, על מנת למנוע מהם שתיית אלכוהול והתנהגות אלימה.

יצוין כי מאז הוקמה סיירת ההורים, טיפלו מתנדביה במאות אירועי אלימות, ונדליזם ושתיית אלכוהול בקרב בני נוער. בנוסף, אנשי הסיירת מדווחים על בעיות הדורשות טיפול, המועלות בפורום האכיפה בעירייה ומקבלות טיפול מיידי. עצם הימצאותם של ההורים במרחב מצמצם את התרחשותם של אירועי האלימות בקרב בני הנוער.

כאמור, חופשת הקיץ בעיצומה והסיירות זקוקות לעוד הורים מתנדבים. למעוניינים, יש לפנות לרכזת סיירת הורים של הרשות לביטחון קהילתי אשקלון חייה שושן, במספר 054-9326553.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר