עשן ממיכל בוער בחברת תש"ן - מקרה אחר
עשן ממיכל בוער בחברת תש"ן - מקרה אחר

מנכ"ל קצא"א חושף כי מיכל באשקלון חטף פגיעה ישירה ואף אחד לא ידע על כך

פורסם בתאריך: 19.7.24 19:36

     

מנכ"ל קצא"א איצקי לוי קיים לאחרונה פגישה עם תושבים בעיר אילת, גם שם כמו באשקלון התושבים מודאגים משינוע הנפט ומהגדלת הכמויות.

העיר אילת כידוע, מאז תחילת המלחמה סופגת איומים רבים מצד החות'ים בתימן שמשגרים אליה טילים וכטב"מים לא מעטים שאף פגעו בעיר.

במהלך המפגש שאל אחד הנוכחים את לוי מה יקרה אם יפגע כטב"מ באחד המיכלים באילת.

לוי השיב, כך לפי סרטון שנחשף באתר "יום יום" באילת, תשובה מפתיעה מאוד וחשף אירוע מדאיג שתושבי אשקלון כלל לא ידעו אודותיו. "שום דבר לא קורה", השיב לוי לתושב המודאג, "אני אסביר לך למה לא, זה קרה, לא פה, זה קרה באשקלון ושום דבר לא קרה. פרצה שריפה כיבינו אותה ב7.5 דקות ויש לי סרט להראות לך. השריפה נגמרה והלכנו הביתה".

צפו בדבריו של לוי:

הוא נשאל אם הוא מדבר עם המקרה הידוע של המיכל שבער במבצע "שומר חומות" והוא השיב שלא והזכיר כי אותו מיכל היה של חברה אחרת – תש"ן (תשתיות נפט), "זה בער בתש"ן 36 שעות, היית שם בעיה אחרת. אני לא מדבר על זה. אני מדבר על קצא"א בלבד. קצא"א גם נפגעה בדיוק אותה צורה של מיכל זה יכול מכטב"מ זה יכול להיות מטיל, זה אותו הדבר מבחינתי – פרצה שריפה לקח 7.5 דקות והשריפה כבתה. אף אחד לא הרגיש בזה אף אחד לא הגיע אלינו ולא קרה שום דבר. זה אותו הדבר פה".

בעקבות דיווחים שונים כי מדובר היה בפגיעה בזמן המלחמה הנוכחית, הודיעו בקצ"א כי מדובר באירוע שהתרחש בחודש דצמבר 2021. בהתאם לדבריו של לוי, אכן איש לא ידע על כך, לא יצא דיווח על כך מחברת קצא"א ותושבי אשקלון לא ידעו על הסכנה שפרצה בסמוך לעיר.

מיכל הדלק הבוער

לא המקרה הזה – מיכל הדלק הבוער בחברת תש"ן במבצע "שומר חומות"


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר