בימים הקרובים יפתח מרכז שירות לקוחות חדש לתאגיד מי אשקלון. המרכז ממוקם בבית פרנק, בקומה ראשונה, ויציע מרחב קבלת קהל נעים ומזמין, עמדות שירות, עם צוות מקצועי ומיומן, תוך הקפדה על זמן ההמתנה קצר ככל הניתן.
במרכז החדש יקבלו הצרכנים מגוון רחב של שירותים פרונטליים על ידי נציגי התאגיד, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות על מנת לייעל את השירות ולשפר את חווית הלקוח.
"אני מברך על המהלך לפתיחת מוקד שירות חדש שיעניק לתושבות ותושבי העיר אשקלון את המענה המיטבי והטוב ביותר", אמר ראש העיר תומר גלאם. "השירות החדש מצטרף לשורה של שירותים ניידים, אינטראקטיביים ונגישים שאנו מעניקים לתושבי אשקלון במגוון תחומים".
"ההחלטה על המעבר למרכז השירות החדש נובעת בראש ובראשונה מהצורך לשפר משמעותית את חוויית השירות לצרכנים המבקשים לקבל שירות פרונטלי", הוסיף מנכ"ל תאגיד מי אשקלון, שי חזוט. "אנו מאמינים כי השירות האישי והמקצועי שאנו מעניקים, יחד עם המתקנים המודרניים במרכז החדש הגדול ומרווח יותר מקודמו, יהפכו את חוויית השירות של הצרכנים לנעימה ויעילה יותר".
"כמובן שלצד זאת, אנו מרחיבים כל העת את השירותים שניתן לקבל באתר התאגיד ובמוקד הטלפוני על מנת לחסוך לצרכנים זמן יקר, אך מי שבכל זאת יבקש לקבל שירות פרונטלי מנציגי התאגיד יוכל ליהנות משירות במרכז חדש, מזמין ומתקדם", סיכם.
להזמנת תורים ניתן להתקשר למוקד טלפוני: 1-800-800-277
רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"
הואשמת בעבירה פלילית? משרד עורכי דין אמנון גולן – ההגנה המשפטית שאתה צריך