מתוך תיעוד המשטרה
מתוך תיעוד המשטרה

מביך: בכירה בעיריית אשקלון נהגה בשכרות ונכנסה לנתיב הנגדי. צפו בתיעוד

עובדת בכירה בעיריית אשקלון נאשמת כי נהגה בשכרות, לא צייתה לשוטר שקרא לה לעצור, חצתה קו הפרדה רצוף, חצתה קו עצירה ברמזור אדום ונכנסה עם רכבה לנתיב נגדי

פורסם בתאריך: 17.7.24 11:54

     

ביום חמישי בערב נערכה פעילות של שוטרי סיירת אופנועים ארצית של אגף התנועה בכביש 4 נגד עבירות המהוות גורם לתאונות דרכים.

בסביבות השעה 20:30 נסעה בכביש הזה לכיוון אשקלון, עובדת בכירה בעיריית אשקלון שבמסגרת תפקידה חולשת על תקציבי של מאות מיליוני ש"ח. בשלב הזה, הורה לה שוטר הסיירת רס"מ אנדריי סטוניקובף שרכב על אופנוע לעצור לצד לבדיקה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדה, היא לא נענתה לבקשת השוטר ובתגובה האיצה עם רכבה, עברה מנתיב לנתיב כשהיא חוצה קו הפרדה רצוף, תוך עקיפת רכבים והמשיכה בנסיעה עד לכביש 42 לכיוון צפון.

כאשר הגיעה לצומת, היא חצתה את קו העצירה כשברמזור אור אדום ונעצרה לאחר מעבר החצייה. שם השוטר ביקש ממנה לעצור בצד לאחר הצומת והיא פנתה שמאלה בצומת ונכנסה לנתיב הנגדי.

צפו בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטר:

כאן היא כבר עצרה את רכבה ואז השוטר שביקש לבדוק אותה גם ביקש ממנה שוב ושוב שלא להכניס דבר לפיה, לשתות או לעשן, אך היא בכל זאת עישנה ושתתה.

בבדיקת "ינשוף" נמצא כי ריכוז האלכוהול בליטר אחד של אוויר נשוף הינו 535 מק"ג, העולה על המידה הקבוע בחוק של 240 מק"ג.

כמו כן, בבדיקת מאפיינים שנערכה לה היא נכשלה בביצוע: היא התנדנדה, לא הצמידה עקב לאגודל, חרגה מהקו, הסתייעה בהרמת ידיה לצדדים לשמירה על יציבות, השתמשה ביד הלא נכונה, החטיאה בהבאת אצבע לאף. עוד תוארה התנהגותה כרדומה ועליזה לפרקים.

הנהגת, כאמור בכירה בעיריית אשקלון, בת 50, עוכבה לחקירה ובסיומה שוחררה בתנאים מגבילים.

יחידת תביעות תעבורה לכיש של משטרת ישראל הגישה נגדה כתב אישום בעבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש, אי ציות לשוטר, חצייה באור אדום, חציית קו הפרדה רצוף וכניסה לנתיב הנגדי.

כמו כן, הוגשה כנגדה גם בקשה לפסילת רישיון הנהיגה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. "במעשיה אלה גילתה זלזול במערכת אכיפת החוק, זלזול בוטה וגס בהוראות החוק, פריצת גבולות וזאת תוך כדי שהיא מסכנת את שלום הציבור ובטחונו", נכתב בבקשה וכן צוין כי לחובתה ישנן 16 הרשעות קודמות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר