הענקת התעודת לדר' חליוה. צילום: פלג לוי
הענקת התעודת לדר' חליוה. צילום: פלג לוי

"בנה מוסד לתפארת": תעודת יקיר ברית יוצאי מרוקו לד"ר פנחס חליוה

התעודה הוענקה לד"ר פנחס חליוה על תרומתו לשירות המדינה והחברה בישראל, על ייסודה של המכללה ותרומתו למורשת יהדות מרוקו ולחיזוק הקשרים עם הקהילה היהודית והאקדמיה במרוקו

פורסם בתאריך: 15.7.24 18:58

     

הטקס השנתי של ארגון ברית יוצאי מרוקו בישראל התקיים לפני מספר ימים בהיכל התרבות באשקלון, במהלכו הוענקה תעודת יקיר ברית יוצאי מרוקו בישראל לד"ר פנחס חליוה, מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון.

התעודה ניתנה על תרומתו לשירות המדינה והחברה בישראל, על ייסודה של המכללה ותרומתו למורשת יהדות מרוקו, ולחיזוק הקשרים עם הקהילה היהודית והאקדמיה במרוקו.

בטקס נכחו 2,700 איש, ובנוסף לדר' חליוה קיבלו את התעודה היוקרתית עוד שישה בני העדה: נשיא מכון ויצמן פרופ' אלון חן (חמו), פרופ' מרסל מחלוף מהטכניון בחיפה, האמנית והיוצרת רובי פורת שובל וכן לאנשי הציבור והעסקים ז'ק אימאר וג'ו אסרף על תרומתם לצה"ל ובפרט לחיילים לוחמים.

מכללת אשקלון (צילום: תלמידי עיצוב מדיה)

מכללת אשקלון (צילום: תלמידי עיצוב מדיה)

"התעודה הוענקה לד"ר חליוה על תרומתו לשירות המדינה והחברה בישראל ולעם בכלל ובפרט על ייסודה, בנייתה, פיתוחה וניהולה של המכללה האקדמית אשקלון כמוסד לתפארת", אמר ד"ר שמעון אוחיון, יו"ר ברית מרוקו בישראל. "התעודה ניתנה גם על קידום תחום המצוינות ובכללם פתיחת מסלולים לתואר שני במקצועות יוקרה, כמו עבודה סוציאלית, קרימינולוגיה ועוד. ד"ר חליוה תרם גם לקידומם של כנסים ואירועים למען מורשת עם ישראל ובכלל זה יהדות מרוקו".

ד"ר אוחיון הוסיף עוד כי ד"ר חליוה היה אחראי להוצאתם לאור של 15 ספרים ובכלל זה בתחום התרבות, ההיסטוריה והמשפט העברי במרוקו ותרם רבות לחיזוק הקשרים עם האקדמיה במרוקו והקהילה היהודית שם. ד"ר חליוה הודה על ההוקרה שקיבל ואמר שימשיך לפעול למען חיזוק החברה והשוויון באקדמיה בישראל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר