הענקת תעודות הוקרה ללהקות המקומיות. צילום: סיון מטודי
הענקת תעודות הוקרה ללהקות המקומיות. צילום: סיון מטודי

לאחר שזכו בפרסים: תעודות הוקרה ללהקות המקומיות באשקלון

הלהקות המקומיות 'יונת השלום', 'אתגר' ו-'אופוריה' זכו בפרסים בתחרויות שונות השנה וגם קיבלו אות הוקרה מראש העיר

פורסם בתאריך: 9.7.24 15:22

     

שלוש להקות מקומיות מאשקלון שזכו בתחרויות בשנה האחרונה קיבלו הוקרה מראש העיר תומר גלאם. קבלת התעודות התקיימה בטקס בלשכת ראש העיר, בהשתתפות מ"מ ראש העיר סופיה ביילין, ומנהלי קבוצות הכשרונות מהעיר אשקלון.

 

בקטגוריית השירה, זכו להוקרה הלהקות 'תיאטרון השירה ׳יונות השלום׳ בהובלתה של תמרה צ'רניאק, מועדון הצעירים "אתגר", בהובלתה של סבטלנה אנצופוב מהמרכז הקהילתי בורטון, ובתחום הריקוד – הרקדנים בסטודיו "אופוריה" של וסילי בושין.

הקבוצות בקטגוריית השירה ייצגו את אשקלון בתחרות השירה ׳חיוכי הים האדום׳ שנערכה באילת בחודש אפריל האחרון. הישגיהן צוינו בדירוג גבוה בתחרות והן זכו בפרסים, והופעותיהן המוצלחות אף זיכו אותם בשורה של הצעות מעניינות והזמנות להופעות נוספות.

הענקת תעודות הוקרה ללהקות המקומיות. צילום: סיון מטודי

הענקת תעודות הוקרה ללהקות המקומיות. צילום: סיון מטודי

הרקדנים בסטודיו "אופוריה" הסבו כבוד עצום עם הישגים ביניהם 2 זוכים ב-Grand Prix Solo, קבוצת ריקוד איפוריה זכתה ב-Grand Prix וגם זכו Star of the Dance.

"שמחנו לפגוש בעשרות כישרונות מקומיים שמסבים לעיר אשקלון ותושביה כבוד רב בתחומים רבים כמו מוזיקה, תיאטרון וריקוד", אמר ראש העיר תומר גלאם. "אני מברך את הכישרונות הצעירים על ההשקעה, המסירות וההתמדה שבזכותם קטפו את המקומות הראשונים וזכו במגוון פרסים שממצבים את העיר אשקלון בקדמת הבמה. יישר כוח לצוותים המקצועיים והמשך עשייה מבורכת".

מ"מ רה"ע, סופיה ביילין: "תעודות ההוקרה הוענקו לכישרונותינו הצעירים – חברי להקות היצירה "יונות השלום" ו"צלילים חיים" בניהולה של תמרה צ'רניאק וכן "אופוריה" בניהולו של וסילי בושין. את התעודות קיבלו חתני הפרסים בתחרויות, אלה שהביאו כבוד רב לעיר אשקלון. תמשיכו בדרך הטובה, בנות ובנים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר