השחקנית מרים זוהר בערב הסיום של סטודיו 'הבמה של סלין'
השחקנית מרים זוהר בערב הסיום של סטודיו 'הבמה של סלין'

"פסגת התרבות הישראלית": השחקניות ליא קניג ומרים זוהר במופע סיום באשקלון

הסטודיו 'הבמה של סלין' ערך מופע סיום שנתי במרכז התרבות בקניון חוצות באשקלון, אליו הגיעו השחקניות הוותיקות והמוערכות ליא קניג ומרים זוהר, ששיתפו את הקהל ואת התלמידים בניסיונן לאורך השנים

פורסם בתאריך: 3.7.24 19:04

     

סטודיו לתיאטרון 'הבמה של סלין' סיכם שנה במופע מרגש בו השתתפו השחקניות ליא קניג ומרים זוהר – מדליקות המשואות וזוכות פרס ישראל, שחלקו עם הקהל את רזי המקצוע.

 

מופע הסיום התקיים במרכז התרבות העירוני בקניון חוצות, ובהובלת הסטודיו 'הבמה של סלין' ואגף תרבות נוער וספורט בעיריית אשקלון. הערב נפתח עם התלמידות והתלמידים המוכשרים שהציגו לקהל את הנרגש את כישרונותיהם במגוון משחקי תיאטרון, אלתורים ומערכונים.

השחקנית ליא קניג בערב הסיום של 'הבמה של סלין'

השחקנית ליא קניג בערב הסיום של 'הבמה של סלין'

השחקניות זוהר וקניג חלקו עם הקהל ותלמידי ״הבמה של סלין״ בגילאי 5-18 את חוויותיהן על הבמה לאורך השנים ואף נתנו טיפים לשחקנים הצעירים להמשך דרכם בתחום. זוג השחקניות, אשר ממשיכות לשחק בימים אלו בתיאטראות ״הבימה״ ו״הקאמרי״, עוררו השראה בקרב הנוכחים כולם.

״נפלה בחלקנו הזכות להביא לעיר אשקלון טעימה מפסגת התרבות הישראלית" אמרה סלין אבוטבול, מייסדת התיאטרון. "הגבירות ליא קניג ומרים זוהר הן סמל למקצועיות, התמדה ונחישות, שחקניות מהמעלה הראשונה אשר מבינות ומעריכות את ההשקעה בדור העתיד של התיאטרון הישראלי״.

"הסטודיו פועל כבר למעלה משני עשורים בעיר אשקלון ומטפח דורות שלמים של ילדים", הוסיף ראש העיר, תומר גלאם. "סלין אבוטבול מייסדת הסטודיו מנהלת את הסטודיו היחיד בארץ שמאפשר לילדים הפקה מקצועית ברמה לאומית, לצד כל העזרים הטכניים שהפקה צריכה. יישר כוח על העשייה".

השחקניות מרים זוהר וליא קניג על במת ערב הסיום של 'הבמה של סלין'

השחקניות מרים זוהר וליא קניג על במת ערב הסיום של 'הבמה של סלין'


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר