אישה בוכה. צילום אילוסטרציה: freepik.com
צילום אילוסטרציה: freepik.com

"או שאת חוזרת אליי או שאת מתה": תושב אשקלון דקר ופצע את האקסית שלו

לאחר שמיכאל קפליושניק מאשקלון וחברתו נפרדו, הוא הפך לאובססיבי כלפיה והחל לאיים עליה. בשלב מסוים הוא נכנס לדירתה עם סכין יפנית ודקר אותה. במקרים אחרים הוא היכה אותה בקסדה ובאגרוף

פורסם בתאריך: 27.6.24 16:48

     

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מיכאל קפליושניק, בן 40 מאשקלון, לאחר שתקף ואיים על חברתו לשעבר.

מכתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום עולה כי קפליושניק והמתלוננת היו במערכת יחסים שהסתיימה לפני מספר חודשים.

לפני כשבועיים, הגיע קפליושניק לדירתה של המתלוננת בשעות הערב, ולאחר שביקשה ממנו לעזוב הוא נותר בסביבת הדירה.

כאשר יצאה המתלוננת מהדירה, שלף קפליושניק סכין יפנית ואיים עליה באומרו: "אני ארצח אותך", "את בקשר עם גברים", "את לא תהיי עם אף אחד אחר", ו-"או שאת חוזרת אליי או שאת מתה". המתלוננת שאלה את קפליושניק אם הכל בסדר ועזבה את המקום במונית.

מאוחר יותר, כאשר חזרה המתלוננת לביתה, מצאה את קפליושניק בתוך הדירה. היא ניסתה לעזוב, אך קפליושניק הפציר בה לשוחח עימו מספר דקות והיא נעתרה. כשהתכוונה לעזוב, נעל קפליושניק את הדלת, שלף סכין ואיים עליה שוב. הוא הצמיד את הסכין לצווארה ואיים לדקור אותה. המתלוננת התחננה לנפשה, צעקה ודחפה אותו בניסיון להגן על עצמה.

צילום אילוסטרציה: freepik.com

צילום אילוסטרציה: freepik.com

עוברת אורח ששמעה את צעקות המתלוננת עלתה לדירה וביקשה לפתוח את הדלת. קפליושניק בתגובה דחף את המתלוננת לכיוון החדר ואמר לעוברת האורח לעזוב את המקום. בשלב מסוים כשהמתלוננת ניסתה לפתוח את הדלת, קפליושניק חתך אותה בידה עם הסכין.

בעוד המתלוננת מנסה להתנגד וצועקת לעזרה, החל קפליושניק לדקור אותה בחלקי גופה ולאיים עליה. בעקבות דיווח של עוברת האורח לשירותי החירום, הגיעו שוטרים לדירה. אז קפליושניק תפס את המתלוננת בשערה וניסה לדחוף אותה לחדר, אך היא הצליחה להשתחרר ובשארית כוחותיה, היא זחלה לכיוון הדלת ופתחה אותה לשוטרים.

בנוסף, בשתי הזדמנויות שונות תקף קפליושניק את המתלוננת – פעם אחת עם קסדה ופעם אחרת עם אגרוף, שגרם לה דימום באפה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד מלקו: "המשיב תקף את המתלוננת באכזריות תוך שימוש בסכין, ולא נעתר להפצרותיה לחדול ממעשיו. רק בשל תושייתה של עוברת אורח ששמעה את צעקות המתלוננת והזעיקה עזרה, המשיב חדל ממעשיו".

לקפליושניק יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, איומים ותקיפת בת זוג שגרמה לחבלה של ממש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר