אוטובוס של דן בדרום. צילום ארכיון: אלירם משה
אוטובוס של דן בדרום. צילום ארכיון: אלירם משה

חברת "דן בדרום" התחייבה לשפר בתוך שבועיים את התחבורה הציבורית באשקלון

בעקבות מכתב חמור ששלח תומר גלאם לשרת התחבורה נעשתה בדיקה במשרד ממנה עלו הליוקיים הרבים בתחבורה העירונית. המשרד פנה לחברה ושם התחייבו לשפר את המצב בתוך שבועיים

פורסם בתאריך: 25.6.24 13:06

     

לאחר תלונות רבות של תושבים של מצב התחבורה הציבורית בעיר, פנה ראש העירייה, תומר גלאם במכתב חמור לשרת התחבורה, מירי רגב, ודרש לטפל באופן מיידי בליקויים המתמשכים בקווי התחבורה הציבורית העירונית באשקלון המופעלים על ידי חברת דן בדרום.

המכתב של גלאם:

המכתב הגיע בהמשך לפנייה שהתבצעה כבר לפני כחודש ימים בה הוצגה אי שביעות רצון התושבים והעלייה הדרסטית בפניותיהם כתוצאה מהתפקוד הלקוי של החברה.

הטענות שהובאו במכתב שיקפו את מצבם של התושבים שמתמודדים מזה שבועות ארוכים עם התנהלות לקויה, בלשון המעטה, של חברת 'דן בדרום' בכל הנוגע להפעלת קווי התחבורה העירוניים בעיר.

משרד התחבורה ערך באמצעות גורמי המקצוע ברשות הארצית לתחבורה ציבורית בדיקה יסודית ומקיפה אל מול חברת 'דן בדרום'. מתוצאות הבדיקה עולה שאכן הייתה ירידה בביצועים של חברת 'דן בדרום', הכוללת גידול בשיעור הנסיעות שלא בוצעו או שיצאו באיחור.

השרה רגב וגלאם

השרה רגב וגלאם

בשיחת הבהרה שקיים משרד התחבורה אל מול החברה, התחייבה החברה לבצע בטווח הזמן המידי שיפור של כל מערך התחב"צ בעיר אשקלון, הכולל הכנסת אוטובוסים חדשים וניהול קפדני, הכל במטרה להביא לשיפור מהיר במצב, תוך שבועיים לכל היותר.

"אני מודה על הבדיקה המהירה והמקיפה בנושא", מסר גלאם, "אנו נמשיך לעמוד מקרוב אחר הנעשה בשטח במטרה שהליקויים יטופלו ושגרת חייהם של תושבי העיר אשקלון לא תיפגע עוד מפעילות התחבורה הציבורית בעיר".

באותו נושא:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר