ראש עיריית שדרות בכנס לעובדי המרכז הרפואי ברזילי. צילום: המרכז הרפואי ברזילי
ראש עיריית שדרות בכנס לעובדי המרכז הרפואי ברזילי. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

"מאמינים בשיפור מתמיד": כנס לימודי התקיים לעובדי בה"ח ברזילי

הכנס עסק במתן שירות איכותי וטוב יותר למטופל, והרצו בו פרופ' חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, מנכ"ל מרכז הדרכה 'שדות ישראל' וגם - מופע של תיאטרון פלייגו

פורסם בתאריך: 20.6.24 17:50

     

המרכז הרפואי ברזילי קיים לפני מספר ימים כנס וסדנה בנושא 'איכות השירות וחווית המטופל'. הכנס התקיים בהשתתפות כלל מחלקות המרכז הרפואי ונועד להעמיק את הידע וההבנה של העובדים בנושא, ולפתח כלים מעשיים לשיפור השירות למטופלים.

 

הכנס נפתח בדברי ברכה של פרופ' חזי לוי – מנכ"ל המרכז הרפואי, וענת אליאסי – מנהלת שירות וחווית המטופל. לאחר מכן, התקיימו הרצאות מרתקות של אלון דוידי – ראש עיריית שדרות, צבי לבנה – מנכ"ל מרכז הדרכה 'שדות ישראל', ומופע של תאטרון פלייגו.

כנס לעובדי המרכז הרפואי ברזילי. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

כנס לעובדי המרכז הרפואי ברזילי. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

בהרצאתו של דוידי, ראש עיריית שדרות, הוא הסביר מדוע תושבים חוזרים לעיר ומאמינים בשירותים ובמאמצי העירייה למענם. צבי לבנה שיתף את המשתתפים בחוויה אישית ומרגשת שעבר לאחר תאונת דרכים קשה, ותאטרון פלייגו, בהנהלתה של ריצ'ל טלסר, העלה מופע מרתק של תרחישי טיפול עם מטופלים. לאחר המופע, התקיים דיון פורה בשולחנות עגולים, בו עלו נושאים שונים הקשורים לשירות וחווית המטופל. המשתתפים למדו כיצד לשפר את התקשורת עם המטופלים, לייעל תהליכים וליצור סביבה נעימה ותומכת יותר.

כנס לעובדי המרכז הרפואי ברזילי. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

כנס לעובדי המרכז הרפואי ברזילי. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

בסיום היום, סיכם פרופ' חזי לוי כי למידה ארגונית ושיפור מתמיד הם חיוניים להצלחת כל ארגון, ובמיוחד במערכת הבריאות. "פרופ' לוי ציין שכלל ההערות שנכתבו על ידי נציגי כל שולחן ישמשו כבסיס לתוכנית עבודה של מרכז רפואי ברזילי לשנה הקרובה", נמסר מהמרכז הרפואי ברזילי.

צבי לבנה מנכ"ל שדות ישראל. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

צבי לבנה מנכ"ל שדות ישראל. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

"אנו מאמינים כי למידה ארגונית ושיפור מתמיד הם חיוניים להצלחת כל ארגון, ובמיוחד במערכת הבריאות. אנו גאים בצוות שלנו ובמחויבותם לשירות מצטיין, ופועלים כל העת כדי להעניק למטופלים שלנו את החוויה הטובה ביותר. מרכז רפואי ברזילי מודה למרצים היקרים, לגברת אלנה סולצקר, מנהלת חווית השירות בחטיבת בתי החולים, לעובדים המדהימים שהשתתפו בכנס, לתאטרון פלייגו ולאולמי גני שמשון על האירוח".

הצגת תיאטרון פלייגו. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

הצגת תיאטרון פלייגו. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

הצגת תיאטרון פלייגו. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

הצגת תיאטרון פלייגו. צילום: המרכז הרפואי ברזילי


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר