בר מצווה קהילתית באשקלון. צילום: סיון מטודי
בר מצווה קהילתית באשקלון. צילום: סיון מטודי

באירוע מרגש: בר מצווה קהילתית ל-19 ילדים מאשקלון

מיזם 'בר מצווה קהילתית' הוציא לדרך השבוע אירוע בר מצווה נוסף, בו חגגו 19 ילדים מאשקלון את הטקס המרגש בליווי בני משפחה, חברים, ובמעמד ראש עיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 18.6.24 12:52

     

טקס בר מצווה ל-19 ילדים שהגיעו לגיל מצוות התקיים באולמי אגמים באשקלון, במסגרת מיזם 'בר מצווה קהילתית' של אגף הרווחה בעיריית אשקלון.

 

 

באירוע השתתפו ראש העיר תומר גלאם, חברת המועצה הממונה על תיק הרווחה, פאני לוי, מנהלת מנהל הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי, מנהלת המחלקה לטיפול במיצוי זכויות, שרון אביבי, עובדי מינהל הרווחה וחתני בר המצווה ומשפחותיהם.

בר מצווה קהילתית באשקלון. צילום: סיון מטודי

בר מצווה קהילתית באשקלון. צילום: סיון מטודי

במסגרת המיזם ולקראת הטקס לקחו הילדים חלק בסדנה תורנית בה למדו את טעמי המקרא, הנחת תפילין ושאר נושאים תורניים הקשורים לגיל המצוות, וסדנה חברתית במסגרתה התגבשו לקבוצה ולמדו את הנושאים החשובים הקשורים לגיל ההתבגרות.

במהלך החגיגות הוענקו לילדים מתנות שהתקבלו על ידי תורמים נדיבים, כמו ערכות תשמישי קדושה, תפילין, טלית, תפילין וגם טבלט. כמו כן, מטעם העירייה הוענקו לילדים אוזניות, ביגוד והנעלה חדשים לכבוד האירוע המרגש.

"אני שמח ונרגש שגם השנה אנו מוציאים אל הפועל את מיזם בר המצווה הקהילתית שפועל מזה עשרות שנים באמצעות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה", אמר ראש העיר תומר גלאם. "אני מודה לכל העוסקים ברווחה, למשפחות, להורים היקרים על ההשקעה בילדיהם, ומבטיח כי עיריית אשקלון תעמוד לצדכם לכל אורך כל הדרך. מזל טוב ילדים יקרים, יישר כוח, עלו והצליחו, אני מאחל לכם שתהפכו לנערים עם דרך ארץ ותיקחו מכל התהליך המשמעותי שעברתם את הערכים, הנתינה והכלים לשלב הבא בחייכם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר