תכנית הקיץ של תלמ״א צילום: יחצ תלמ״א
תכנית הקיץ של תלמ״א צילום: יחצ תלמ״א

באנגלית בלבד: קורס הקיץ הייחודי לתלמידי אשקלון

בתחילת חודש יולי יפתח קורס קיץ של תלמ"א (התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית) בשיתוף עיריית אשקלון, הפדרציה היהודית בבולטימור וארגון קיד עם עתיד. הקורס מיועד לתלמידי כיתות ה'-ו' שאותרו ע"י מנהלי בתי הספר והצוותים המקצועיים, עפ"י קריטריונים שנקבעו מראש, ומטרתו ללמד את התלמידים לדבר בשפה האנגלית כך שיסייעו להסברה הבינ"ל על רקע מלחמת 'חרבות ברזל'

פורסם בתאריך: 17.6.24 21:40

     

התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית (תלמ״א) תפתח ב-1.7.24 קורס קיץ אנגלית לתלמידים מ-12 בתי ספר נבחרים מאשקלון.

 

 

מטרת התכנית, בשיתוף פעולה עם עיריית אשקלון, הפדרציה היהודית בבולטימור וארגון קיד עם עתיד היא ללמד את התלמידים אנגלית ברמה שיוכלו לנהל שיח ולסייע במאמצי ההסברה הבינלאומיים למען מדינת ישראל. על רקע המלחמה, הבינו בתלמ"א, כי השנה – בשונה מקייטנות האנגלית בשנים קודמות בהן לימוד האנגלית היה כללי, הפעם המיקוד יהיה פרקטי, בדגש על דיבור, יכולת לנהל דיבייט (עימות) במטרה להיות 'לוחמי הסברה'.

תכנית הקיץ של תלמ״א צילום: יחצ תלמ״א

תכנית הקיץ של תלמ״א צילום: יחצ תלמ״א

קורס הקיץ באשקלון מיועד לתלמידי כיתות ה-ו. התלמידים אותרו ע"י מנהלי בתי הספר הצוותים המקצועיים, עפ"י קריטריונים שנקבעו מראש.

הקורסים מועברים בשיטת הוראה חדשנית, מותאמת למצב, ובאנגלית בלבד. הילדים יתמקדו בתרגול אנגלית יישומית דרך הדמיית סיטואציות יומיומיות, בניית תחישי שיח ודיבייטים. את הקורסים יעבירו 12 מורים מארצות הברית, אירופה ומרכז אמריקה. בין המורים שיגיעו: טובה שרמן, שהגיעה לאשקלון לראשונה בשנת 2022 דרך תוכנית תלמ״א והתאהבה בארץ, בתרבות ובאנשים ואף עברה גיור, וכיום מתגוררת בירושלים.

גורג זיאה, מתגורר בקולומביה ובמשך חמש שנים מגיע כל קיץ לישראל תחת תוכנית תלמ״א. מה-7 באוקטובר גורג פועל למען הסברה ישראלית בעולם ומאמין שיש להעניק לדור הצעיר בישראל לימודי אנגלית ברמה גבוהה שיעזרו להם להיות פעילי הסברה.

"מידי קיץ מגיעים עשרות מורים יהודים ולא יהודים מרחבי העולם ללמד את הילדים והנוער הישראלי אנגלית", אמר עידו מהצרי, מנכ״ל תלמ״א. "בקיץ השנה אנחנו פותחים את התוכנית לצד מלחמה, הן בחזית והן בהסברה. המלחמה הוכיחה לנו את החשיבות בהסברה בינלאומית איכותית, ולכן קורסי הקיץ השנה יתמקדו בלימודי אנגלית פרקטית ובניסיון להעניק לדור העתיד אנגלית רהוטה שתשמש אותם להסברה ישראלית איכותית. כמי שנולד וגדל באשקלון אני גאה בכך שהעיר לוקחת חלק בפרוייקט ייחודי זה״.

תכנית הקיץ של תלמ״א צילום: יחצ תלמ״א

תכנית הקיץ של תלמ״א. צילום: יחצ תלמ״א

מינהל החינוך בעיר מקדם ביתר תכניות העשרה לטובת קידום התלמידים ברמה הלימודית הרגשית והחברתית. ראש מינהל חינוך ותנו"ס יובל זוזט:" מינהל החינוך בעיר רואה בתכנית תלמא פלטפורמה חשובה לחיזוק השפה האנגלית בקרב התלמידים לעידוד מצוינות לימודית וחברתית. שילוב של צוות מורי אנגלית יחד עם מורים מבולטימור מאפשר חוויות למידה אחרת ומעודדת גם עליה של המורים ארצה ומימוש ציונות לשמה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר