הרב יעקב אביטן
הרב יעקב אביטן

"זאת גזירה כלכלית בזמן מלחמה": הרב יעקב אביטן נגד העלאת הארנונה באשקלון

בעקבות כוונת העירייה להעלות את תעריף הארנונה בחדות, קורא הרב יעקב אביטן לשאר חברי המועצה להתנגד לזה ולבטל את ההעלאה

פורסם בתאריך: 3.6.24 20:15

     

ביום רביעי צפויה עיריית אשקלון לאשר העלאה חדה בתעריף הארנונה למגורים.

חברי האופוזיציה נערכים למחות על כך וכבר היום, חבר המועצה הרב יעקב אביטן תוקף את הבקשה של עיריית אשקלון, "העלאת הארנונה על ידי הנהלת העיר בנוסף להעלאה המתוכננת מצד משרד הפנים הינה גזירה כלכלית קשה לציבור התושבים שעדיין בעיצומה של מלחמה בעיר המטווחת ביותר בישראל", מסר הרב אביטן.

מדובר בהעלאה של התעריף לשנת 2024 וגם לשנת 2025. על פי ההצעה שתעלה לאישור המועצה, הארנונה תעלה ב-7.5% כבר בשנת 2024 ותעלה עוד 7.5% בשנת 2025.

חשוב לציין שהעלאה הזאת בתעריף הארנונה, חציה היא העלאה של משרד הפנים, במה שמכונה "טייס אוטומטי" וחציה השני הוא בקשה של עיריית אשקלון.

"לא די בכך שתושבי אשקלון נשארו מחוץ למתווה הפיצויים, עיריית אשקלון מכניסה את ידה לכיס התושבים ומעלה את הארנונה שיחד עם ההעלאה של משרד הפנים תגיע ל-15% יקרה יותר", מסר הרב אביטן, "איני רואה צורך לגזור על משקי בית רבים מכה כלכלית גורפת דווקא בתקופה קשה זו. זה הזמן לפנות כולנו יחד תושבי אשקלון, לראש העיר וחברי המועצה על מנת לבטל לאלתר את ההעלאה הצפויה שעומדת על עשרות ומאות שקלים בחודש למשק בית".

עוד הוסיף הרב אביטן: "אני קורא לחבריי, חברי מועצת העיר, להצביע עם רצון הבוחרים שהושיבו אותם סביב שולחן המועצה ולשקול היטב את משמעויות הנפת היד לגזירה זו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר