לפיד וגלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון
לפיד וגלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

יאיר לפיד באשקלון: "אלחם בכנסת כדי שאשקלון תקבל את המגיע לה"

פורסם בתאריך: 17.10.23 22:29

     

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, ביקר היום בחמ"ל עיריית אשקלון יחד עם ח"כ מאיר כהן. השניים התרשמו מהתנהלות החמ"ל ותפקודו השוטף וקיבלו סקירה מראש העירייה, תומר גלאם, על מספר השיגורים והנפילות בעיר אשקלון.

גלאם סיפר ללפיד כי מאז תחילת הלחימה נורו לעבר העיר אשקלון למעלה מ-1,060 שיגורים שהובילו למאות נפילות והותירו אחריהן מאות זירות, אלפי נפגעי חרדה ופגיעה אנושה בעסקים המקומיים.

"עיריית אשקלון עושה כל שבידה כדי להעניק לתושבים מענה מקיף ומלא לצרכים שלהם ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לעובדי העירייה הנפלאים והמסורים שעושים עבודה מדהימה למען התושבים, לעיתים תחת אש. המדינה חייבת להעניק גם היא לתושבים את מה שמגיע להם, בזכות. ולא בחסד", אמר גלאם.

מאיר כהן, לפיד וגלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מאיר כהן, לפיד וגלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לפיד הגיב לכך וקרא לממשלה: "אשקלון היא לא עורף, היא חזית והיא צריכה לקבל את מה שמקבלת החזית. תתנו לעיריית אשקלון להוציא החוצה את מי שנמצא ממש בקו החזית של המלחמה שבה אנחנו נמצאים".

עוד הוסיף לפיד: "ישבתי עם ראש העיר, ישבתי עם הצוות שלו וקיבלתי את כל הנתונים ונלך עכשיו להילחם בכנסת ובוועדת הכספים כדי לוודא שאשקלון תקבל את מה שמגיע לה ולאזרחים. המדינה הזאת לא מופרדת, אין עורף וחזית. יש חזית ואת המלחמה הזאת צריך לנהל כאילו אנחנו נמצאים עכשיו בקו החזית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר