מרים פרץ מליטה את פניה בצער בבית משפחת מושיאשוילי

"אי אפשר להבין למה": מרים פרץ ביקרה אצל משפחת מושיאשוילי שאיבדה שניים מבניה

כשנודע למרים פרץ כי משפחת מושיאשוילי איבדה בן שני, היא נסעה לביתם באשקלון כדי לנחם אותם כמי שעברה דבר דומה. צפו בדברי הנחמה המרגשים שלה

פורסם בתאריך: 18.10.23 19:48

     

מרים פרץ, ששכלה שניים מבניה אוריאל ואלירז והפכה לסמל ישראלי, ביקרה בבית משפחת מושיאשוילי באשקלון.

מרים פרץ מנחמת ומחבקת את ההורים השכולים

מרים פרץ מנחמת ומחבקת את ההורים השכולים

היא הגיעה לנחם אותם על נפילתו של הבן, מיכאל, איש כוחות הביטחון שנפל בקרב עם מחבלים בעוטף עזה. לפני 11 שנים נפל גם בנם נתנאל בצבא גם כן בקרב עם מחבלים בעוטף עזה.

היא נכנסה למקום וחיבקה את ההורים האבלים, יעקב ומרינה ואז התיישבה מולם ונשאה נאום ניחומים.

משפחת מושיאשוילי לפני שהשכול היכה בה

משפחת מושיאשוילי לפני שהשכול היכה בה

"אנחנו קמים ואנחנו נקום ויש לכם משימות אחרות. זה כבר קשור למשפחה, ואיך שומרים על הקשר במשפחה ואיך ממשיכים", אמרה פרץ, "כל פעם שהקטנים האלה רואים את התמונה ושואלים 'מי זה?' אז תעמדו ותגידו להם 'זה אבא' ותספרו להם מי זה אבא שלהם. אתם צריכים לעשות את זה, לא בגלל שבחרתם, כי אף אחד לא בוחר למות בארץ הזאת. אף אחד לא בוחר לקיים משפחה כדי למות. אחנו רוצים לחיות אבל נגזר אלינו גזירה נוראית לאבד שני בנים".

צפו בדבריה המרגשים של מרים פרץ:

היא פנתה להורים האבלים ואמר להם: "אתם יודעים שאף פעם לא הבנתי את אהרון הכהן שהוא איבד שני ילדים וכתוב שם שני ילדים ביום אחד. לי היה 12 שנה בין אוריאל לאלירז. 12 שנה שבהם חייתי וקמתי והמשכתי וחשבתי שזהו. זה לא יגיע אליי. זה לא יבוא אליי לבית. לא יכול להיות. אנחנו אנשים מאמינים. אנחנו אומרים הקב"ה על מה? אי אפשר להבין.

"השאלות האלה של למה מיכאל? ולמה נתנאל? אין תשובה לשאלה הזאת. אין רב שייתן את התשובה לשאלה למה. אבל אנחנו יודעים למה הם נפלו. אבל למה דווקא הילדים שלנו? לא יודעים.

"אני אחרי אחרי הבן השני, כשבאו להודיע לי על אלירז, סגרתי להם את הדלת והוצאתי אותם החוצה ואמרתי להם 'תסתכלו לשמיים ותגידו לקדוש ברוך הוא על הבן שלו אלירז', אלה ילדים שקידשו את נשמתם וחיו בקדושה. הוא חי בקדושה, למה? תסביר לי.

"אבל מה קרה? מסתכלים לשמיים, השמש זורחת מכוניות נוסעות ולא קיבלתי תשובה ועכשיו אני עומדת להגיד משהו קשה שאמרתי אחרי שנפל הבן השני. אני נכנסתי הביתה מהחצר וראיתי את הילדים שלי והמילה ראשונה שיצאה לי מהפה זה 'תודה על מה שיש'. כי שום דבר לא בטוח. ותשמור לי מה שנשאר. שמור לי על מה שנותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר