שחף ניסני ז"ל
שחף ניסני ז"ל

"הייתה לנו תקווה שתבואי": זוהתה גופתה של החיילת שחף ניסני מאשקלון

היום היא הייתה אמורה לצאת לחופשת שחרור. דודתה של שחף היא עליזה גז שבתה עדן נרצחה במסיבת הטבע. "הכאב קשה מנשוא עוברים עלינו ימים לא מציאותים", היא כתבה

פורסם בתאריך: 11.10.23 22:58

     

חמישה ימים מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" קיבלה משפחת ניסני את הבשורה הקשה מכל – אותרה וזוהתה הגופה של הבת, שחף בת ה-20.

שחף, שירתה כתצפיתנית בבסיס נחל עוז, גדוד 414 נשר, והיום אמורה הייהת לצאת לחופשת השחרור שלה. היא סגרה את השבת האחרונה בבסיס ואז החלה מתקפת הטרור הרצחנית ומחבלים שחדרו לבסיס טבחו בחיילים והחיילות המשרתים בו.

 

 

במשך חמישה ימים חיכו וציפו בני המשפחה לקבל אות חיים ממנה ונאלצו לסרוק את סרטוני הזוועה בטלגרם כדי לדעת מה עלה בגורלה, אך לא מצאו דבר.

היום כאמור, הם התבשרו בבשורה הקשה מכל שהגופה אותרה.

עליזה גז, אמה של עדן גז שנרצחה במסיבה ביער רעים, היא דודתה של שחף והיא כתבה היום כך: "מציאות הזויה ועצובה, נפל עלינו אבל כבד, עדן נרצחה בדם קר והיום התבשרנו שאחיינית שלי שחף ניסני נרצחה. הכאב קשה מנשוא עוברים עלינו ימים לא מציאותיים. משפחת ניסני היקרה שלי, אבל כבד נפל עלינו ולא יודעת איך לקום מזה".

גיסתה של שחף, אסתי בן לולו ניסני ספדה לה וכתבה: "גיסתי, אחותי הקטנה. הייתה לנו תקווה שתבואי, שתכנסי בדלת ונצחק על הכל. הלב שלנו מרוסק, דודוש כפרה עלייך דודוש! איזה דודה היית, תודה על כל רגע ושניה לצידך. מבטיחה לך להיות שם ולחזק את המשפחה שלנו. את תמיד תהיי חלק מהלב שלי. אני אוהבת אותך".

שנהב מורל ספדה וכתבה: "איזה אסון גדול, הייתי בטוחה שיהיה סוף הרבה יותר טוב לסיפור הזה! משפחה יקרה עצובה וכואבת איתכם, שלא תדעו עוד צער אמן. השם יקום דמה!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר