רס"ל רועי משה. שימוש לפי סעיף 27א'

"כאב קשה מנשוא": רס"ל רועי משה מאשקלון נפל בהתקפת הטרור

רועי ז"ל הובא היום למנוחות. בן משפחתו ספד לו וכתב: "ניצוץ התקווה שאולי נחטפת ואולי עוד נשוב לראותך - היה שם, וכעת כבה"

פורסם בתאריך: 10.10.23 18:39

     

בשורת המוות המרה הגיעה גם למשפחת משה באשקלון, לאחר ימים של תקווה וציפייה לבשורות אחרות.

לוחם האש רס"ל רועי משה, סגן מפקד צוות בתחנת כיבוי באר שבע, נפל במהלך אירועי המלחמה בדרום.

רס"ל רועי משה בן 36 מאשקלון, נשוי ללינור הנמצאת בהריון מתקדם ואב לשתי בנות (9,7). הוא התגייס בשנת 2018 למערך ושירת כסגן מפקד צוות בתחנת כיבוי באר שבע.

היום התקיימה לוויתו, התייצבו וליוו את משפחתו של המנוח נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי, טפסר איציק עוז מפקד מחוז דרום, טפסר משנה משה עמר מפקד תחנת באר שבע ומפקדו הישיר.

הלוויה התקיימה ע"פ הנחיות פיקוד העורף בצורה מצומצמת בעיר אשקלון.

טפסר איציק עוז מפקד מחוז דרום ספד לו:
"כל כך קשה ולא נתפס לדבר על רועי  ז"ל  בלשון עבר.  רועי הפעלתן, המסור, האמיץ, לוחם האש המצטיין והאדם בעל חוש ההומור שדאג לגבש את המשמרת, חבר אמת.
אדם אינטליגנטי, מקצועי, אכפתי  ושאפתן שהוביל משימות במשמרת וביצע אותן באופן יוצא דופן לחיוב .
משפחת משה היקרים, נעמוד לצידכם ולרשותכם, נלווה, נתמוך ונעשה כל מה שצריך כדי להקל עליכם ולו במעט לעבור את התקופה הקשה והנוראה הזו וכמובן את המשך הדרך.
מחוז דרום ותחנת באר שבע מבכים על האובדן היקר. יהי זכרו נצור בליבנו לעד."

טפסר משנה משה עמר מפקד התחנה ומפקדו הישיר: "רועי, אני עומד כאן עכשיו המום, כואב ולא מאמין וכמוני כולם פה. הכרתי אותך לפני כמעט 4 שנים, כבר בשניות הראשונות של המפגש הראשון הבנתי שיש לי לוחם אש מהזן המשובח ביותר. בעיניי, ובעיני כל פקודיו, רועי שימש לוחם ומפקד לדוגמה ומופת.

רועי, אתה הלוחם והעובד שכל מפקד רוצה וחלום שיהיה לו, אני זכיתי להנות ממך תקופה קצרה בלבד, אתה דוגמא ומופת מקצועית וערכית, עליך צמד המילים 'מלח הארץ'.
רועי היקר, תודה על הזכות שהייתה לי להיות מפקד שלך! תודה על הזכות להכיר אותך!
עכשיו תורי להצדיע לך, נוח על משכבך בשלום גיבור".

אחיו, נתנאל משה כתב: "זה לא נתפס שמור עלינו מלמעלה אחי. אתה הלב שלי, אני אוהב אותך ולנצח אזכור אותך גיבור ישראל".

רפאל אוחיון, גיסו ספד לו וכתב: "גיסי היקר לי מכל, רועי משה. האיש שגרם לי במשך ה-10 שנים האחרונות רק לחייך ולשמוח. תודה רבה שזכיתי לגיס כמוך שהוא כמו אח בשבילי. היום התבשרנו בבשורה הקשה מכל. נרצחת בדם קר על ידי חיות אדם כשהיית ממהר הביתה להיות עם ילדיך ואשתך. רק מבקש ממך בקשה אחרונה, תשלח לי כוחות לעזור ללינור ולדאוג לילדיך המדהימים. אני מבטיח לעשות הכל למענם עד יום מותי. תשמור עלינו מלמעלה. תודה שזכיתי להיות החבר הכי טוב שלך. אוהב אותך".

בן משפחתו, אלי שמאמה כתב: "רועי משה ז"ל – הראש מעכל, הלב מסרב להאמין. תמיד הערכתי אותך כדמות אב ובעל למופת ללינור בת דודתי היקרה. היה לנו כבוד הדדי לא מוסבר, במיוחד לאור העובדה שאתה דתי ואני חוזר בתשובה. גודל הכאב למשפחה הקטנה שבנית מאחוריך ולמשפחה הגדולה המחבקת – הוא קשה מנשוא.

ימים קשים עברתי עם הכוחות בעורף הלחימה שאני לא יודע מאיפה קיבלתי, אבל ניצוץ התקווה שאולי נחטפת ואולי עוד נשוב לראותך – היה שם, וכעת כבה. כך גם הכוח שלי פתאום נחלש בבת אחת.

אני מצטער ובוכה את כאב המשפחה היקרה שלי ושלך. אבדה גדולה לנו ולכל מי שהכיר אותך. נלווה אותך בדרכך האחרונה מהעולם, אך נמשיך הלאה כבקשתך, את דרכך והערכים שנתת לילדיך לנצח. לא ישברו אותנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר