עדן גז ז"ל

"תשמרי עלינו מלמעלה": זוהתה גופתה של עדן גז מאשקלון

פורסם בתאריך: 10.10.23 09:29

     

ימים ארוכים של דאגה ותקווה לטוב עברו על בני משפחת גז מאשקלון, מאז יום שבת. בת המשפחה עדן גז, בת 31, בילתה במסיבת הטבע ביער בארי אך הקשר עמה נותק.

הם הפיצו את שמה ותמונתה ברשתות החברתיות וקיוו לבשורות טובות, אך כעת אותרה גופתה וזוהתה.

עדן היא בתם של רוברט גז מעיריית אשקלון ועליזה גז לשעבר מבנק לאומי. עדיין לא נקבע מועד להלוויתה.

"עוגי שלי, אני לא מאמינה אני לא מעכלת!", ספדה לה חברתה ליאור סופר שמש, "הייתה לי תקווה שרק היית חטופה ושיודיעו לי שזהו מחזירים. איך עדי תסתדר בלעדיך אתם לב אחד נוצרתם ביחד?! השמחת חיים שלך זה משהו שלא היה לאף אחד לאף אחד. כל הזמן היית נכנסת לעסק בחיוך וצועקת לי 'סופר מה איתך' והחיוך החיוך לעולם לא ירד לך מהפנים גם שהיית עצבנית היית מחייכת. תשמרי עלינו מלמעלה!".

עדן גז ז"ל

בר אורה סרוסי ספדה לה וכתבה: "עדן גז עוגייי!!!! לב בדמות אדם!!!! אני לא מעכלת בכלל, כואב לי הגוף, כואב לי בלב. כמה התפללתי לנס שלך זה לא יקרה, שהסוף שלך יהיה אחרת ועוד נוכל לשמוע את הסיפור שלך איך ניצלת מזה! לא נשמע לי הגיוני להגיד עדן גז כבר לא פה, איך היית צוחקת ואומרת תמיד 'מישהו יודע בכלל מה אני עוברת' וכן באמת עדן, תסלחי לנו ששעות ארוכות אף אחד באמת לא ידע מה את עוברת!! קשה לעכל את רוע הגזרה הזאת!! חלום בלהות שלא נגמר!! את תהיי חסרה לכולנו הלב מרוסק!! תנוחי בשלום על משכבך, נשמה טהורה".

דניאל תמיר כתבה: "כמה אהבתי אותך! כמה התפללתי עלייך! איך ריבון העולמים איך. לא מגיע לך! כמה שמחת חיים הייתה בך! כל מקום שהיית בו הכנסת אליו חיים. אלוהים הלב נשרף עלייך עדן. השם יקום דמך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר