שימי חייט, דדו צפיר
שימי חייט, דדו צפיר

אשקלון אבלה: שימי חייט ודדו צפיר נרצחו במתקפת הטרור

שני משפחות מאשקלון, נכון לעכשיו, איבדו את יקירהן במתקפת הטרור הרצחנית בדרום. היה דיווח נוסף על מציאת גופה של תושב נוסף מאשקלון, אך משפחתו טוענת כי הדבר אינו נכון עדיין

פורסם בתאריך: 8.10.23 22:17

     

בשורות קשות התקבלו היום בעיר אשקלון, בעקבות מתקפת הטרור הקשה בדרום.

שימי חייט, תושב העיר נרצח אתמול במתקפת הטרור לאחר שנורה על ידי מחבלים. חייט, רק בן 29 הובא היום בצהריים למנוחות.

שימי חייט ז"ל

שימי חייט ז"ל

אחותו של שימי חייט, שלומית ספדה לו וכתבה: "הלב של הבית, הלב של המשפחה, הלב של המדינה. מי לא מכיר אותך? למי לא עזרת שימי? איך נמשיך בלעדיך? איך קמים בבוקר? איך ממשיכים? איך נירדמים? גמרת לי על הנשמה, הלב שלי מרוסק. אין אחד שלא עזרת לו. תמיד איפה שימי? אחד והיחיד, תמיד תישאר אחי הקטן. רק בבוקר דיברנו, ניפרדת ממני, מי יאמין איך שמחנו בחג. ביום ההולדת שלך התפרקת, שתית, שרת לנו משמחה. תן לנו כוחות להמשיך. תישמור על כולם, תישמור על רני שלנו שלא מפסיק להגיד 'אבא, אבא'. שימי, הלב שלי שבור, אני רוצה להתעורר מהחלום הזה".

גם משפחת צפיר מאשקלון קיבלה היום את הבשורה הקשה לאחר שזוהתה גופתו של דדו צפיר שחגג במסיבה הגדולה ליד רעים.

זמן רב הוא היה מנותק קשר ומשפחתו קיווה לטוב, "צריכה את עזרתכם, בעלי דדו צפיר נראה לאחרונה במסיבה בבארי בסביבות 06:30 בבוקר ומאז לא ניתן ליצור איתו קשר תשתפו כמה שיותר ואם מישהו יודע משהו שיצור קשר", כתבה אשתו מירי, לפני שהתבררה האמת המרה.

דדו צפיר ז"ל

דדו צפיר ז"ל

קלי מאיר ספדה לו וכתבה: "עד לפני כמה שעות עוד העליתי פוסט שיעזרו לנו למצוא אותך והיתה בי תקווה כי אני מכירה אותך לוחם אמיתי!!! אבל פוצצו לי את החלום והשארת חור ענק בלב אח יקר ואהוב הרבה יותר מחבר… הלב מסרב להאמין הנשמה שורפת הלב שבור ומרוסק. מירי צפיר לוי, שאלוהים ישלח לך כוחות לשרוד את האבידה הגדולה הזו… יהיה זכרך ברוך".

עדיין לא נקבע מועד להלוויתו של צפיר.

היו דיווחים נוספים כי זוהתה גופתו של תושב נוסף מאשקלון, אך משפחתו טוענת כי עדיין לא זוהתה הגופה וכי הם מקווים כי הוא יימצא חי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר