לפני 4 שנים החליטה חברת החשמל לסגור את מרכז השירות הפרונטלי שהפעילה במשך שנים רבות באשקלון והפנתה את התושבים למרכז השירות באשדוד או לאתר האינטרנט של החברה.
הדבר עורר בזמנו זעם רב בציבור, בעיקר לאור זאת שישנו ציבור לא קטן, ברובו מבוגר שמתקשה לתפקד באמצעים דיגיטליים ובטח יתקשה לנסוע לאשדוד בכדי לפתור בעיות שונות בחשבון שלו.
לפני כשנה שעברה, במסגרת פעילות של חברת המועצה, פאני לוי, החלה חברת החשמל להפעיל פיילוט של קבלת קהל בבניין העירייה. לאחר שהחלו שיפוצים שם, זה עבר זמנית למרכז השירות והמשיך לפעול באופן חלקי מאוד פעם בשבוע לשעות ספורות.
כעת מודיעה חברת החשמל כי החל מיום שני, 7.8.23, היא תחזור להפעיל באופן קבוע, פעמיים בשבוע, את מרכז השירות החדש בבניין חברת החשמל, לרווחת לקוחות החברה, תושבי אשקלון והסביבה, המעוניינים בשירות פרונטלי. מרכז שירות חדש עם נציג – "שירות עד הבית", תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים.
מרכז השירות החדש יפעל בבניין חברת החשמל, היכן שפעל בכל השנים, ברחוב קיבוץ גלויות 3 באשקלון, בימים שני ושלישי בין השעות 14:30-8:00.
במרכז השירות יינתנו כל השירותים הניתנים בכל עמדות קבלת קהל בחברה כדוגמת החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם, שירות בנושא הזמנות, בדיקות מתקן ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.
מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: "מרכז השירות הוא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, הכל לטובת לקוחותינו הפרוסים בכל הארץ. אנחנו רוצים ליצור שירות קל ואמין, גם לטובת קהל הלקוחות שלא מעוניין בשירות הדיגיטלי. המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו בכלל, ולתושבי אשקלון והסביבה בפרט".
רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"
הואשמת בעבירה פלילית? משרד עורכי דין אמנון גולן – ההגנה המשפטית שאתה צריך