קמפיין יצירתי, ייחודי מסוגו בעולם, עם מטרה נעלה והכי חשוב: הקמפיין, החשיבה והביצוע פרי מוחו של תושב אשקלון ובעלי משרד הפרסום 'בלאנקו' אביתר סדון, שנעשה בהתנדבות לטובת המטרה.
בניסיון להילחם בתופעת האלימות בכבישים: גלגלצ, תחנת הרדיו המואזנת בארץ, בקמפיין ראשון מסוגו, בו תשדר אותות של תחנות רדיו מתחרות תחת הכותרת "כשעולים על ההגה – מורידים את האגו" במהלך שידוריה. בצעד יוצא דופן, גלגלצ תשמיע בתשדיריה אותות של תחנות רדיו מתחרות כחלק מקמפיין שתוביל נגד האלימות בכבישים.
צפו בקמפיין:
גלגלצ, שחוגגת השנה 30 שנים להקמתה, חרטה על דגלה להילחם בתאונות הדרכים ולעודד סולידריות וסובלנות בכבישים.
נדב רביד, מנהל גלגלצ, מסר: "כתחנת הרדיו המובילה בישראל, חיפשנו דרך מקורית להעלות לסדר היום את הצורך בתרבות נהיגה אחרת. אנחנו מקווים שהקמפיין פורץ הגבולות הזה יהווה השראה לנהגים ולכל הפחות יעורר מחשבה. הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה פרו בונו עם משרד הפרסום בלאנקו".
רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"
הואשמת בעבירה פלילית? משרד עורכי דין אמנון גולן – ההגנה המשפטית שאתה צריך