רשות האוכלוסין וההגירה מודיעה כי במטרה להתגבר על העומס הנובע מהביקוש הרב לדרכונים, החל מהיום (יום ראשון, 27.11.22, ג' כסלו התשפ"ג), יוכל הציבור להגיש בקשה לדרכון זמני בלשכות מינהל האוכלוסין.
הלשכה באשקלון ממוקמת ברחוב ברל כצנלסון 9.
אז איך עושים את זה? שימו לב לפרטים:
קודם כל, בקשה ניתן להגיש, ללא צורך בזימון תור, בלשכה אליה משויך אזור המגורים בלבד. זאת אומרת שרק תושבי אשקלון והסביבה יכולים להגיש בלשכה באשקלון.
לבקשה יש לצרף טופס בקשה מלא וחתום, 2 תמונות פספורט, אישור תשלום באינטרנט, דרכון קודם. את טופס הבקשה ניתן להוריד בלחיצה כאן | את האגרה ניתן לשלם באתר הרשות לחצו כאן
את הבקשה מגישים בעמדת המודיעין בלשכה והדרכון הזמני יישלח בדואר רשום בתוך שבוע ימים מיום הגשת הבקשה.
שימו לב, הגעת הדרכון בדואר נעשית על פי לוחות הזמנים של דואר ישראל.
רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"
הואשמת בעבירה פלילית? משרד עורכי דין אמנון גולן – ההגנה המשפטית שאתה צריך