יו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס וסגנו תומר גלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון
יו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס וסגנו תומר גלאם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

התפקיד השישי: הג'וב הנוסף של תומר גלאם

בנוסף לשלל התפקידים בהם נושא ראש עיריית אשקלון, כעת הוא נבחר גם לתפקיד סגן יו"ר מרכז השלטון המקומי

פורסם בתאריך: 17.12.20 18:39

     

ראש עיריית אשקלון לא עוצר. לפני למעלה משנתיים נבחר תומר גלאם לתפקיד ראש עיריית אשקלון ומאז כפי שנהוג הוא משמש גם יו"ר החברה הכלכלית לאשקלון, יו"ר תאגיד המים מי אשקלון ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה אשקלון. בנוסף הוא מכהן גם כיו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון.

אלא שלשלל התפקידים הללו מצטרף היום תפקיד נוסף – סגן יו"ר מרכז השלטון המקומי.

הבוקר התקיימה אסיפה וירטואלית של חברי מרכז השלטון המקומי ובמהלכה נדרשו ראשי המרכז שגם הם ראשי רשויות לבחור מועמד ראוי. גלאם נבחר פה אחד על ידי חברי המרכז ומעתה יש לו כאמור תפקיד נוסף להתהדר בו.

האסיפה של מרכז השלטון המקומי הבוקר בזום. צילום: דוברות עיריית אשקלון

האסיפה של מרכז השלטון המקומי הבוקר בזום. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בתפקידו זה מכהן גלאם כסגנו של חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות. "אני מברך את ראש עיריית אשקלון תומר גלאם על מינויו כחבר הנהלת מרכז השלטון המקומי וסגני", מסר הערב ביבס והוסיף: "מאז כניסתו לתפקיד מוכיח גלאם פעם אחר פעם עד כמה הוא מסור וכמה הוא רוצה לשפר את איכות החיים של תושביו ולפעול למענם".

מרכז השלטון המקומי הוא גוף בו מאוגדות כל העיריות והמועצות המקומיות בישראל. המרכז שולט במספר חברות בת כמו מפעל הפיס, החברה למשק וכלכלה, הסתדרות המעו"ף ועוד.

חיים ביבס ובנימין נתניהו. צילום תומר אפלבאום

יו"ר המרכז, חיים ביבס וראש הממשלה. צילום: תומר אפלבאום

תפקידו העיקרי של המרכז, על פי אתר האינטרנט שלו הוא "לייצג את הרשויות המקומיות ולקדם את ענייניהן בפני הכנסת ומול גורמי הממשלה השונים, וכן בפני מוסדות וארגונים ממלכתיים וארציים… בנוסף מהווה מרכז השלטון המקומי מנחה ומייעץ מקצועי לרשויות המקומיות בתחומי פעילותן השונים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


"אני מודה לראשי הרשויות שנתנו בי אמון וכמובן לחברי היקר, יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, שהיה תמיד שותף אמיתי לדרך", מסר היום גלאם, "אמשיך לפעול למען העיר אשקלון ותושביה גם במסגרת תפקידי החדש וכמובן להעלות על סדר היום הלאומי את אתגרי הרשויות המקומיות בישראל, בייחוד על רקע משבר הקורונה. עבודה רבה לפנינו, נשלב כוחות יחד עם כל ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו ובאתגרים שעוד נכונו לנו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר