תושבת אשקלון, אשר הינה חירשת, פנתה לעירייה באמצעות שירות הוואטסאפ על מנת לקבל עזרה, היא כתבה להם כי מאחר והיא חירשת היא מבקשת למצוא דרך לפנות לתאגיד המים "מי אשקלון" באמצעות וואטסאפ.
היא לא ציפתה לקבל את התגובה הזאת בחזרה, אך בעירייה הגיבו לה וכתבו כי אין קבלת קהל בתאגיד והיא מוזמנת לחייג אליהם למספר הטלפון שצורף לתגובה. "אתם צוחקים עליי?", היא תהתה בתגובה.
ההתכתבות פורסמה בדף הפייסבוק של "כאן דרום" ולאחר הפרסום, אותרה התושבת שהתקשרה על ידי צוות שירות הלקוחות בתאגיד המים.
בתאגיד אמרו כי מנהלת שירות הלקוחות של התאגיד יצרה עמה קשר בשיחת וידאו ובעזרת בן משפחה שוחחה עם הלקוחה בשפת הסימנים. לאחר שהבינו שם את עיקרי פנייתה סוכם כי הלקוחה תעביר למנהלת השירות את פרטיה המלאים לצורך בחינת בקשתה.
עוד ציינו בתאגיד כי תואמה עמה פגישה בשעה 14:00 במחלקת שירות הלקוחות בה היא תשוחח עם מנהלת המחלקה באופן אישי ותקבל הסבר כתוב ומקיף, זאת על אף שמחלקת השירות סגורה לקבלת קהל, אך בשל הנסיבות הוחלט כי בכל זאת יפתחו בפניה דלתות המחלקה. "תאגיד המים עושה ככל שניתן על מנת לפעול במלוא הרגישות כלפי כלל צרכניו, על אחת כמה וכמה האוכלוסיות הרגישות", נמסר מהתאגיד.
רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"
הואשמת בעבירה פלילית? משרד עורכי דין אמנון גולן – ההגנה המשפטית שאתה צריך
מעיריית אשקלון נמסר: "צר לנו על התגובה שנבעה מרגע של חוסר תשומת לב מצד המוקדן. עיריית אשקלון מפעילה מערך נגישות מתקדם ומשודרג שהוכנס באחרונה לפעילות ומסוגל בהחלט לתת מענה לאנשים עם מוגבלויות. כמובן שיצרנו קשר עם הפונה, התנצלנו על האירוע והעברנו את כל המידע הנדרש".