עבודות ברחוב יהודה הלוי. צילום: אלירם משה
עבודות ברחוב יהודה הלוי. צילום: אלירם משה

החל ממחר: רחוב ביאליק ייחסם חלקית לתנועה במשך שבועיים

העירייה מבצעת עבודות בתעלות ניקוז הגשמים כדי שבחורף הקרוב יימנעו ההצפות שחוזרות ונשנות בכל חורף ברחוב עליית הנוער. משך העבודה שבועיים, עם הפסקות בשישי-שבת וביום הבחירות. רוצים להימנע מכבישים חסומים? נווטו עם waze

פורסם בתאריך: 8.9.19 15:01

     

האזור הצפון מזרחי של שכונת שמשון צפוי להיות פקוק בשבועיים הקרובים בשעות היום. עיריית אשקלון תתחיל ממחר בביצוע עבודות תחזוקה בקו ניקוז מי הגשמים העובר בקטע הכביש בין הכיכר הסמוכה לתחנת הדלק שמשונים לבין הכיכר עם רחוב שד' עופר.

כזכור בחורפים האחרונים כתוצאה מכמות גשם רבה שירדה בתוך זמן קצר הוצף רחוב עליית הנוער הסמוך וגרם לנזקים רבים. כעת, בטרם מגיעים הגשמים בשיאם מבוצעות עבודות שצפויות להקטין את העומס בתעלות הניקוז.

בעקבות העבודות ייחסם חלק מרחוב ביאליק לתנועה, בשבועיים הקרובים. מדובר על קטע הרחוב שבין רחוב שפינוזה לרחוב יהודה הלוי במסלול המערבי. כך שתתאפשר ברחוב נסיעה מדרום לצפון. כמו כן, תתאפשר תנועה במעגלי תנועה בצמתים עם רח' שפינוזה/עליית הנוער ויהודה הלוי/עופר.

הכביש ייסגר לתנועה רק בזמן העבודות: בין השעות 8:30 בבוקר ועד לשעה 16:00. בימי שישי ושבת, כמו גם ביום הבחירות, לא יתקיימו עבודות והכביש יישאר פתוח לאורך כל היום.

בעירייה הוחלט כי כדי להקל על התושבים בפרויקט שיש הכרח לבצעו ייסגר הכביש מידי בוקר רק ב-8:30 לאחר שעומסי התנועה הקבועים בבוקר פוחתים וייפתח בתום העבודות, גם בשעה מוקדמת יחסית לפני שעומסי התנועה של הערב נוצרים.

עובדי העירייה מנקים את תעלות הניקוז, האם בחורף הקרוב יוצף רחוב עליית הנוער? אילוסטרציה: דוברות העירייה

לאחר סיום העבודות הללו, יעברו הצוותים לעבוד על הצד השני של הכביש ואז החסימה תהיה בכיוון ההפוך.

הפרויקט יוצא לדרך בתיאום עם משטרת ישראל ועם חברת דן בדרום שמפעילה את התחבורה הציבורית בעיר.

גם אפליקציית waze עודכנה בהתאם ובאופן אוטומטי לא תאפשר ניווט דרך קטע הכביש הסגור ותכוון את המשתמשים בדרך אחרת הכי משתלמת עבורם.

ההערכה היא שיווצרו עומסי תנועה בשעות החסימה בתוך שכונת גן הוורדים וברחוב שפינוזה כתוצאה מנהגים שלא ינווטו באמצעות ווייז או שלא ידעו על החסימה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר