צילום: בלומברג

“עלייה דרמטית בתלונות בענף הריהוט באשקלון”

שלב סיכומי השנה הגיע גם לרשות להגנת הצרכן, ששם התקבלו השנה אלפי תלונות, 43 אחוזים מהתלונות על ענף הריהוט. איציק נפש, יו”ר הרשות באשקלון, מסביר כיצד להיזהר

פורסם בתאריך: 5.1.18 08:29

איציק נפש

הרשות להגנת הצרכן בהסתדרות באשקלון סיכמה את שנת 2017 עם 3,425 פניות. מהתפלגות התלונות שהתקבלו עולה שענף הריהוט באשקלון ממשיך להטריד צרכנים רבים בעיר, כאשר 43 אחוז מסך הפניות מתמקדות בנושא זה.

עיקר התלונות שטופלו במשרדי הרשות להגנת הצרכן מתייחסות בעיקר לריהוט פגום שנמסר ללקוח, אי-אספקה במועד שנקבע, היעדר התאמה בין ההזמנה למוצר שסופק בפועל, הפרות של תקנות ביטול עסקה, חנויות שקלטו הזמנה וסגרו את העסק לאחר ימים אחדים, הטעיית הצרכן כאילו בוצעה “הזמנה מיוחדת” ועוד ועוד.

בהקשר זה מציין איציק נפש, יו”ר הרשות להגנת הצרכן בהסתדרות באשקלון, שעסק בענף הריהוט אשר מחליף את שם העסק שלו בתדירות גבוהה חייב להדליק נורה אדומה וזהירות מצדו של הצרכן.

הענפים הבאים במצעד התלונות: חשמל – 27 אחוז תלונות, תקשורת – 10 אחוזים, עסקאות מכר מרחוק – 9 אחוזים תלונות, מטהרי מים ומזון – 6 אחוזים ותיירות ונופש – 5 אחוזים מהתלונות.

איציק נפש מציין שגם ב-2017 ברשות להגנת הצרכן בהסתדרות השתמשו צרכנים רבים בשירות טרום עסקה הייחודי בארץ, המעניק לתושבים רבים מידע רב וחיוני עוד בטרם ביצוע העסקה בכל הענפים, וזאת כתוצאה מהניסיון הרב שנצבר במשרד.

עוד מדגיש נפש כי משרדי הרשות נמצאים בהובלה מתמדת במספר הפונים לקבלת סיוע גם במישור הארצי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר