זירת השלכת הרימון בנתיבות. צילום: דוברות המשטרה
זירת השלכת הרימון בנתיבות. צילום: דוברות המשטרה

תושב אשקלון נעצר בחשד להשלכת רימונים וסחיטת קבלני בניין

תושב אשקלון חשוד כי הגיע לביתו של קבלן בניין ואיים עליו כי אם לא ישלם לו סכום כסף הוא ירצח אותו. כמה ימים לאחר מכן הושלכו רימונים לעבר נכסים הקשורים לקבלן הזה ולאחרים. החשוד נעצר והכחיש כל קשר למעשה. "מרשי מעולם לא פגש את הדמויות המדוברות ואין לו איתם שום קשר", מסר סנגורו עו"ד רובי גלבוע

פורסם בתאריך: 14.10.24 13:26

     

לפני כשבוע, בלילה שבין שלישי לרביעי הרעיד קול נפץ חזק את תושבי רחוב הלבנה בנתיבות. למקום הוזעקו כוחות משטרה והתברר כי רימון רסס הושלך שם סמוך לבית של קבלן מקומי.

יום למחרת האירוע הזה, ביום חמישי התפוצץ רימון נוסף בסמוך לבית עסק בנתיבות. בשני המקרים הדבר הסתיים ללא נפגעים אך נגרם נזק במקום וחוקרי המשטרה של מרחב נגב אספו מהזירות ראיות וממצאים.

זירת השלכת הרימון בנתיבות. צילום: דוברות המשטרה

זירת השלכת הרימון השני בנתיבות. צילום: דוברות המשטרה

אלא שחקירת המשטרה העלתה כי הרקע להשלכת הרימונים היא סכסוך כספי בין גורמים שונים לבין קבלנים וכי יש נעשה פה ניסיון לסחוט את הקבלנים. מהחקירה עלה כי תושב אשקלון, בן למשפחה מוכרת בעיר, הגיע לביתו של קבלן  מוכר המתגורר בסמוך לנתיבות ודרש ממנו כסף תוך כדי איומים שהוא ירצח אותו. הרימונים הושלכו ימים ספורים לאחר מכן, כאשר על פי החשד הם כוונו לנכסיהם של אותם קבלנים ובמשטרה סבורים כי החשוד מאשקלון עשה זאת בשליחותו של אדם אחר.

הקבלן הגיש תלונה במשטרה נגד החשוד מאשקלון והוא נעצר ובחקירתו הכחיש כל קשר לאיומים, לביקור הסחיטה בביתו של הקבלן ולהשלכת הרימונים.

החשוד הובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. בבית המשפט אמר נציג המשטרה עו"ד ג'קי בן ברוך כי החשוד "קשר קשר עם אחרים לסחוט קבלנים באזור נתיבות וסביבותיה. הוא הגיע לאחד המושבים ביום 30/09/24 ואיים לפגוע באחד המתלוננים אם לא ישולם סכום כסף מסוים. בהמשך לאותו אירוע הושלכו רימוני רסס לעבר נכסים של המתלוננים כמה פעמים".

סנגורו של החשוד, עו"ד רובי גלבוע דרש בדיון לבצע עימות בין הקבלן לבין החשוד, "המשיב טוען שמעולם לא פגש את המתלונן, יש פה פער בגירסאות".

השופט אסיף גיל כתב בהחלטתו כי החשד בנוגע להשלכת הרימונים "אינו מבוסס דיו" וכי יש להתמקד רק בביקור הסחיטה בבית הקבלן. השופט האריך את מעצרו ב-7 ימים.

עורך דין פלילי באשקלון: הכירו את רובי גלבוע. צילום: גדי קבלו

עורך דין פלילי באשקלון: הכירו את רובי גלבוע. צילום: גדי קבלו

עו"ד רובי גלבוע: "מרשי מכחיש כל קשר למיוחס לו, מעולם לא פגש את הדמויות המדוברות ואין לו איתם שום קשר, לא עסקי ולא חברי והוא סומך על המשטרה שתחקור ותוודא שטענותיו נכונותיו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר